Jau eilę metų patikimos įmonės vardą pelnusi bendrovė „Apoil“ vadovaujasi taisykle, jog klientams greitai ir laiku turi būti pristatomi patikimi degalai.
Bendrovės vadovas Paulius Zaveckas akcentavo, kad degalų kokybė yra nepertraukiamo bei efektyvaus verslininkų darbo, mažesnių piniginių bei laiko sąnaudų garantas.
Pastebima, kad kai kurių verslininkų sprendimas įrangą „maitinti“ pigesniais degalais, iš tiesų juos priverčia dar plačiau atverti pinigines ir patirti nuostolių, nes žemesnės kokybės degalų sunaudojama daugiau, pastebimas greitesnis technikos susidėvėjimas.
„Akivaizdu, kad naudojant pigius degalus technika ar automobiliai anskčiau ar vėliau praranda „sveikatą “, prireikia papildomų investicijų remontui, patiriama nuostolių ir dėl nutrūkusio darbo proceso. Be abejo pigesnių, žemesnės kokybės degalų ir sunaudojama daugiau, tad ar tai galime pavadinti taupymu?“ – klausė P.Zaveckas.
Pašnekovas neabejojo, kad degalų kokybė, užtikrinanti naudojamos įrangos „sveikatą“ ir ilgaamžiškumą yra tiesiogiai susijusi su vykdomos veiklos finansine sėkme.
Statybos ir transporto bendrovėms, žemės ūkio bendrovėms bei jūriniam transportui degalus tiekiančios bendrovės „Apoil“ vadovas akcentavo, kad dar vienas svarbus sėkmingo šiuolaikinio verslo veiksnys – netrikdoma veikla.
„Verslininkai negali sau leisti bent trumpam sustadyti veiklos ir kruopščiai ją planuoja. Todėl tiksliai sutartą degalų kiekį privalome pristatyti tiksliu sutartu laiku. Tai svarbu, nes kitaip mūsų klientų veikla sutriktų “, – pabrėžė P.Zaveckas.
Anot bendrovės vadovo, vertinant visas anksčiau minėtas aplinkybes natūraliai susiformavo trys svarbiausi kasdienio „Apoil“ darbo principai – greitai, laiku, patikimai.
Naujausi komentarai