Palyginimui – 2016 m. rugpjūtį tyrimų bendrovės „Nielsen“ atliktoje apklausoje 8 iš 10 lietuvių teigė jau lankęsi „Lidl“, o kas trečias iš išmėginusiųjų šį prekybos tinklą Lietuvoje teigė, kad „Lidl“ tapo viena iš parduotuvių, kurioje apsiperka reguliariai.
Nuo 2016 m. lapkričio iki 2017 m. vasario pabaigos „Lidl“ parduotuvėse Lietuvoje vykdytos apklausos, kuri aprėpė ir kitus klausimus apie apsipirkimo įpročius, tikslas – praėjus pusmečiui nuo prekybos veiklos šalyje pradžios, iš pirmų lūpų išgirsti pirkėjų įspūdžius ir pageidavimus, kurie reikalingi tobulinant prekybos tinklo veiklą.
Atsakant į klausimą, kas svarbiausia perkant būtiniausias prekes, pirkėjams siūlyta nurodyti iki 3 reikšmingiausių aspektų. 61 proc. apklaustųjų nurodė kainą. Antras populiariausias atsakymas – kokybė (46,1 proc.).
28,5 proc. respondentų teigė, jog „Lidl“ parduotuvėje, kurioje ir dalyvavo apklausoje, apsiperka kartą per savaitę, o 47,9 proc. nurodė čia užsukantys ir dažniau.
„Mūsų pirkėjai pastebėjo ir pamėgo tai, kas yra didžiausia „Lidl“ stiprybė ir veiklos pagrindas – siūlyti geriausią kokybę palankiausia kaina rinkoje, – sakė Agnė Gaižauskienė, bendrovės „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė. – Tai – itin svarbus mūsų darbo įvertinimas. Nuoširdžiai dėkojame pirkėjams už pasitikėjimą ir kasdien siekiame jį pateisinti siūlydami patrauklų asortimentą ir malonią apsipirkimo patirtį.“
Pirmosios apklausos, surengtos Kaune, atskleidė būtinybę įtraukti į klausimyną daugiau atsakymų variantų. Papildžius anketą, apklausa vykdyta kituose miestuose. Tad artimiausiu metu ji bus kartojama Kauno „Lidl“ parduotuvėse, o gauti rezultatai papildys galutinius.
Naujausi komentarai