„Lidl“ gali sujudinti reklamos rinką Pereiti į pagrindinį turinį

„Lidl“ gali sujudinti reklamos rinką

2015-07-22 07:37
BNS inf.
„Lidl“ gali sujudinti reklamos rinką
„Lidl“ gali sujudinti reklamos rinką / AFP nuotr.

Lietuvos reklamos rinką stipriai sujudinti gali pradėjęs veikti Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas "Lidl", rašo "Verslo žinios".

"Jie niekur neatėjo tyliai ir ramiai. Tad visi rinkos dalyviai, norėdami neužleisti pozicijų, turės reaguoti, ne tik "Maxima". Tikėtina, kad ir iki šiol sparčiai augusi prekybininkų reklama šiais ir ateinančiais metais suteiks visai reklamos rinkai dar didesnį postūmį", - dienraščiui sakė reklamos agentūros "Adcom" direktorius Eimantas Gurevičius.

Jo teigimu, reklamos rinka gali stipriai išsiplėsti, nes ne tik "Lidl" pats reklamuosis, bet ir jo konkurentai bandys padidinti reklamos apimtis, kad galėtų sėkmingai kovoti su nauju prekybos tinklu.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų