Pereiti į pagrindinį turinį

„Lidl“ į skundus nereaguoja?

2017-10-17 07:12

Lietuviai emocijas išlieja internete, tačiau vengia kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių tarnybą? Toks įspūdis susidaro peržvelgus portalą rekvizitai.lt ir vieno prekybos centro paskyrą socialiniame tinkle.

Evaldo Šemioto nuotr.

Liejasi internete

Praėjusiais metais skambiais atidarymais driokstelėjęs prekybos centrų tinklas "Lidl" tarsi bandė įteigti, kad į rinką ateinantis naujas žaidėjas laikysis vokiškos tvarkos. Šiandien "Lidl LT"  pirkėjų yra stipriai kritikuojamas.

Per 200 kritinių atsiliepimų portale rekvizitai.lt, gerokai daugiau bendrovės feisbuko paskyroje – tokiais "pasiekimais" šiandien gali pasigirti į Lietuvą įžengęs Vokietijos prekybos įmonių tinklas.

Valstybinė vartotojų teisių tarnyba teigia, oficialių skundų nesulaukusi, todėl tyrimų nepradėjo.

Užkliuvo kasininkės

Interneto erdvėje neseniai užvirė audringa diskusija apie piktybiškai klystančius "Lidl" kasininkus.

"Ne vieną kartą ir toje pačioje parduotuvėje buvo neteisingai apskaičiuojamos prekės, nors pardavėjai skirtingi. Sakykime, pasitaiko suklysti kasininkams, bet kai nuolatos važiuoji kiekvieną savaitgalį apsipirkti ten pat ir per kokius keturis mėnesius bent tris kartus susiduri su situacija, kada tau ar kitam pirkėjui, pavyzdžiui, vietoj vieno pakelio sviesto kasoje išmuša šešis arba 20 keksų... Gerai, jei bent jau susimokėjus po to pastebi ir iškart prie kasos išsiaiškini, o jei ne – pats žioplas", – tendencingą sukčiavimą pastebi Grytė Čiečkutė.

"Tik ne Lietuvoje toks tinklas gali veikti. Personalas ne tik kad klaidų daro, bet ir atvirai sukčiauja: tik grįžus namo pastebi, kokių prekių prisipirkai (į kurias parduotuvėje net nežiūrėjai, o jos tavo sąskaitoje atsirado), o ir kokius neregėtus kiekius įsigijai (perki tris avokadus, o sąskaitoje bus 23). Žodžiu, galima uždėti kryžiuką ant tokio prekybos tinklo", – konstatuoja "Lidl" parduotuvėje pabuvojęs Rimas Adaškevičius.

Personalas ne tik kad klaidų daro, bet ir atvirai sukčiauja: tik grįžus namo pastebi, kokių prekių prisipirkai (į kurias parduotuvėje net nežiūrėjai, o jos tavo sąskaitoje atsirado).

"Sukčiauja "Lidl" su svoriais, vagia pirkėjų pinigus! Būkite atidūs, kad neapvogtų! Antai, perkant keturias Pekino antis, jos pasunkėjo prie kasos. Buvo akcija – 2, 99 euro už kg, pirminė kaina 3,99 euro. Iš karto už kasos pastebime, kad antys čekyje pasunkėjo po maždaug 500 g (apie 34 proc.). Todėl ir kaina priskaičiuota didesnė! Iš viso buvome apvogti-apgauti maždaug 8,14 euro. Pinigus nenoriai grąžino", – savo karčia patirtimi dalijasi budrusis Vitalis.

Diskusija apie kainas

"Lidl" feisbuko paskyroje Ona Marija atvirauja nebegalinti tylėti, kai pamatė palygintas šio tinklo prekių kainas lietuviškose ir užsienio parduotuvėse: "Kainos vos ne kosminės. Skaičiuoji tuos pinigėlius, bandai sutaupyti, bet kur tau! Dėl savęs aš rami, bet gaila kitų žmonių, kurie vos galą su gal suduria. "Lidl" nusivyliau tiek pat, kaip euro įvedimu. Koks gobšuolis įvertina kai kurių prekių kainas? Užsienyje pigiau kainuoja nei nuskurdusioje Lietuvoje."

"Lidl" atstovai randa pasiteisinimą: Lietuva tolokai nuo prekių ir produktų gamybos vietų, be to, čia labai maža rinka. Bet kai prekybininkams atsikertama ir pirštu parodoma, kad, sakykime, Maltoje, kuri gerokai toliau negu Lietuva, "Lidl" parduotuvėse produktų ir prekių kainos mažesnės, bendrovės atstovai į pirkėjų replikas neatsako.

Šabloninės frazės

"Lidl" feisbuko paskyroje gausybė komentarų ir apie nekokybiškus produktus.

Regis, panašų nusiskundimą-antireklamą išgirdę "Lidl" vadovai turėtų tuojau pat susisiekti su pagrįstas pretenzijas reiškusia pirkėja ir išsiaiškinti, atsiprašyti, atlyginti patirtus nuostolius, o jos pastabas iškart pašalinti iš feisbuko.

Tačiau vokiškojo prekybos tinklo atstovai imasi kitokios taktikos. "Siekiame, kad kiekvieną mūsų klientą pasiektų tik kokybiški produktai, todėl apgailestaujame girdėdami apie šią situaciją.

Nuoširdžiai prašome skirti kelias minutes ir užpildyti šią formą. Papildoma informacija padėtų situaciją ištirti nuodugniau. Atsiprašome dėl nemalonios patirties ir linkime gražaus ketvirtadienio", – pirkėjams atsako "Lidl" anonimas.

Atsitvėrė tyla

Dienraštis kreipėsi į "Lidl" atstovus, kaip jie vertina interneto erdvėje viešai reiškiamą nepasitenkinimą: ar būta tyrimų dėl pirkėjų kaltinimų, kad kasininkės sukčiauja, ar gali būti, kad etiketėje nurodytas svoris neatitinka faktinio.

Taip norėjome sužinoti, ar "Lidl" atstovai analizuoja jiems siunčiamus skundus. Pirkėjams užkliuvo, kad "Lidl" tinkle yra produktų, kurių etiketėse atspausdinti populiarias prekes primenantys ženklai. Vartotojų teisių gynėjai teigia, kad taip bandoma apgauti pirkėją, įsiūlant jam mažavertę prekę. Kaip tai vertina patys prekybos centro atstovai?

Dar praėjusios savaitės pradžioje klausimai buvo išsiųsti raštu, tačiau nesulaukta jokios reakcijos. "Lidl" viešųjų ryšių atstovė Agnė Gaižauskienė neatsiliepė ir telefonu.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų