Pereiti į pagrindinį turinį

„Lidl“ ir toliau mažina kainas: vien šiemet jau atpigo beveik 200 prekių

2024-03-17 03:00
DMN inf.

Prekybos tinklas „Lidl“ skelbia, jog nuo šių metų pradžios atpigo jau beveik 200 prekių, o palyginus su praėjusių metų kovu, sumažėjo jau daugiau nei 400 prekių kainos. Geriausią kainos ir kokybės santykį savo pirkėjams siekiantis užtikrinti „Lidl“ pastebi, kad nuo metų pradžios matomas ir bendras produktų kainų lygio kritimas. Ekspertas teigia, kad tai prekybos tinklui pasiekti leido privatūs prekių ženklai bei tarptautiškumas, kai didelis prekių kiekis užsakomas visoms šalims bendrai.

„Norėdami pateisinti pirkėjų lūkesčius žemų kainų prekybos tinkle „Lidl“ apsipirkti pigiau nei kitų tinklų parduotuvėse, ir toliau sėkmingai mažiname produktų kainas. Lyginant su praėjusių metų kovo mėnesiu, apskritai yra pastebimas visų produktų kainų mažėjimas – jis nukrito apie 2 procentus, o tai lėmė, kad vien šiemet atpigo jau beveik 200 prekių. Teigiami pirkėjų atsiliepimai ir įvertinimai mus skatina nuo „Lidl“ veiklos pradžios Lietuvoje ieškoti sprendimų, kaip užtikrinti patrauklias kainas ne tik būtiniausiems kasdieniams produktams, bet ir visai likusiai produkcijai“, – sakė „Lidl Lietuva“ komercijos vadovas Lukas Gudas.

Kaip skaičiuoja prekybos tinklas, daugiausiai nuo metų pradžios atpigusių prekių buvo pieno produktų, mėsos gaminių ir nealkoholinių gėrimų kategorijose.

Apskritai, lyginant su 2023 metų kovu, atpigo daugiau nei 400 prekių. Dar praėjusiais metais „Lidl“ mažino kainas privačių prekių ženklų „Pilos“ pieno produktams, „Skonio ženklo“ šviežiai vištienai, duonos gaminiams, greitai paruošiamiems maisto produktams ir kitoms prekėms.

„Lidl“ archyvo nuotr.

Palankią kainą užtikrina privatūs prekės ženklai

Žemas kainas „Lidl“ parduotuvėse padeda užtikrinti privačių prekių ženklų produkcija. „Lidl“ asortimentą Lietuvoje sudaro maždaug 90 proc. privačių prekių ženklų produktų, kurie gaminami tai pačiai įmonių grupei priklausančiose gamyklose arba užsakomi specialiai „Lidl“ parduotuvėms visoje Europoje. Pasak „Lidl Lietuva“ komercijos vadovo, tokie produktai – ne tik draugiški pirkėjų piniginei, bet ir pasižymi kokybe ir tvarumu.

„Lidl“ archyvo nuotr.

„Privačių prekių ženklų produktus užsakome itin dideliais kiekiais tūkstančiams parduotuvių, esančių 32 šalyse. Didelis užsakymų mastas sumažina vieno produkto savikainą, todėl pirkėjams galime pasiūlyti ne tik itin patrauklią kainą, bet ir išlaikyti tokią pat aukštą kokybę. Dažnai privatūs prekės ženklai yra gaminami tose pačiose gamyklose, kaip ir žinomų tarptautinių prekės ženklų produkcija bei pasižymi identiška ar net geresne sudėtimi. Pardavėjai, užsakydami produkto gamybą ar gamindami jį patys, gali kelti papildomus kokybės reikalavimus tiek pačiai gamybai, tiek naudojamoms žaliavoms ir taip užtikrinti, kad privatus prekės ženklas atitiks aukštus pirkėjų lūkesčius“, – teigė L. Gudas.

Jis priduria, kad savo privačių prekės ženklų kokybę „Lidl“ garantuoja taikydama gamintojams ir tiekėjams itin griežtus reikalavimus, dažnai – net griežtesnius nei numato teisės aktai.

„Lidl“ archyvo nuotr.

„Tarptautinių standartų laikymasis, sertifikatų įdiegimas padeda tiekėjams tinkamai vykdyti gamybos ir kitus procesus, išlaikyti produktų kokybę bei lengviau suvaldyti kylančias rizikas. „Lidl“ – tarptautinė įmonė, tad kokybės standartai yra universalūs ir visose šalyse kokybei taikomi reikalavimai yra tokie patys – tai reiškia, kad Lietuvos tiekėjams taikomi reikalavimai yra tokie kaip ir Vokietijos, Prancūzijos, Italijos ar kitų šalių. Privačių prekės ženklų gaminių kokybę padeda užtikrinti ir kruopštus visų prekybos tinklo privačių prekės ženklų produktų tikrinimas tiek įmonės viduje, tiek užsakant tyrimus nepriklausomose akredituotose tyrimų laboratorijose“, – tvirtino L. Gudas.

Mažiausias kainas įrodo tyrimai

Naujausias įmonės „SeeNext“ 2024 m. vasario 15 d. atliktas tyrimas rodo, kad žemų kainų prekybos tinklo „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias tarp penkių didžiųjų šalies prekybos tinklų. „SeeNext“ tyrimo metu slapti pirkėjai apsilankė Vilniaus ir Kauno penkių didžiausių šalies prekybos tinklų parduotuvėse – paaiškėjo, jog pigiausios prekės „Lidl“ siūlomos net penkiose produktų kategorijose. Remiantis vasarį atlikto tyrimo rezultatais, „Lidl“ parduotuvėse už žemiausią kainą galima įsigyti pieno, mėsos produktų, vaisių bei daržovių, gėrimų, taip pat bakalėjos prekių – šokolado, cukraus, kiaušinių, saulėgrąžų aliejaus.

„Lidl“ archyvo nuotr.

Nuo lapkričio mėnesio „SeeNext“ atliekamame tyrime „Lidl“ lyderiauja jau ketvirtą mėnesį iš eilės. Kaip rodo slapto pirkėjo ir rinkos tyrimų įmonės „SeeNext“ duomenys, dažno vartojimo prekių krepšelis „Lidl“ buvo pigiausias lapkričio, gruodžio, sausio ir vasario mėnesiais.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 72 „Lidl“ parduotuvės 27 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje ir Gargžduose.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų