15-ai „Lidl“ parduotuvių 10-yje šalies miestų dirbant vos dvi savaites, „Lidl Lietuva“ paskyros „Facebook“ socialiniame tinkle sekėjų skaičius sparčiai artėja prie 90 000.
„Labai branginame gyventojų susidomėjimą ir palaikymą, kurio sulaukiame tiek gyvai, tiek internete, – sakė UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine. – Mūsų pagrindinis tikslas socialiniuose tinkluose yra bendrauti su visais, kurie domisi mūsų prekėmis ir paslaugomis, bei užtikrinti grįžtamąjį ryšį, kad galėtume nuolat tobulėti įgyvendindami savo pagrindinį principą – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį.“
Pirmąjį savo veiklos socialiniuose tinkluose mėnesį bendrovė „Lidl Lietuva“ kvietė „Facebook“ bičiulius dalyvauti konkursuose ir dalytis nuomonėmis bei įspūdžiais apie „Lidl“ ir pirmąją patirtį apsiperkant naujojo tinklo parduotuvėse.
Trečiadienį, birželio 15-ąją, „Lidl“ centrinėje buveinėje Vilniuje apdovanota įspūdžių konkurso „Mano Lidl“ laimėtoja Jurgita Mikulionė iš Marijampolės. Moteriai iškilmingai įteiktame lagaminėlyje laukė didysis prizas – 3 000 eurų vertės kuponai apsipirkti „Lidl“ parduotuvėse per ateinančius 12-a mėnesių. Virtualius konkursus mėgstančios J. Mikulionės įamžinta parduotuvės atidarymo Marijampolėje akimirka su draugišku komentaru socialiniame tinkle surinko daugiau kaip 1 500 „patinka“.
„Lidl“ parduotuvių atidarymas Lietuvai dovanojo tiek pozityvumo! – įspūdžiais dalijosi J. Mikulionė. – Puikus kainos ir kokybės santykis, geras asortimentas ir įspūdingas interjeras. Ačiū už puikų prizą, kuris papildys mūsų šeimos biudžetą visiems metams! Jau pradėjome sudarinėti pirkinių sąrašą.“
„Lidl Lietuva“ ketina socialiniuose tinkluose ir toliau rengti žaidimus, dalytis naudingais patarimais ir aktualiais pasiūlymais. Bendrovės paskyras rasite socialiniuose tinkluose „Facebook“ (www.facebook.com/LidlLietuva) ir „Instagram“ (www.instagram.com/LidlLietuva).
Naujausi komentarai