„Lidl“ tikslas šiemet – operatyviai atsiliepti į pasaulinius žaliavų kainų pokyčius, ypač – mažėjimą. Būdama tarptautinio prekybos tinklo dalis, kuri įsigyja maisto produktų dideliais kiekiais, „Lidl Lietuva“ gali reaguoti itin greitai ir atitinkamai koreguoti pardavimo kainas.
Atsigaunanti populiariausių kiaušinių pasiūla ir efektyvios derybos su tiekėjais leidžia užtikrinti žemas kainas ilgam, todėl pirkėjai „Lidl“ parduotuvėse nuo šiol galės džiaugtis itin geromis populiariausių kiaušinių kainomis. M dydžio 10 vienetų baltų kiaušinių pakuotė atpigo nuo 1,09 iki 0,89 euro, M dydžio 10 vienetų rudų kiaušinių pakuotė atpigo nuo 1,15 iki 0,99 euro, o L dydžio 10 vienetų rudų kiaušinių pakuotė atpigo nuo 1,25 iki 1,09 euro.
Tai – ne akcija, o ilgalaikis nuolatinio asortimento kainų sumažinimas ir dar vienas prekybos tinklo žingsnis, įgyvendinant „Lidl“ kainų strategiją, kurios esmė – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį.
Iš viso „Lidl“ asortimente – apie 1,6 tūkst., kurios aprėpia visas kasdienio vartojimo prekių grupes: mėsos gaminių ir šviežios mėsos, pieno produktų, šaldytų gaminių, šviežių vaisių ir daržovių, duonos ir pyrago kepinių, kosmetikos ir buities prekių. Apie pusę prekių asortimento tiekia Vokietijos gamintojai, ketvirtadalį – Lietuvos gamintojai, o likusią dalį sudaro įvairių užsienio šalių, pavyzdžiui, Prancūzijos, Italijos, Lenkijos, Ispanijos, gamintojų produkcija.
Prekes nuolat paįvairina specialios maisto produktų ir ne maisto prekių akcijos bei riboto kiekio pasiūlymai.
Šiuo metu „Lidl“ Lietuvoje valdo 37 parduotuves, įsikūrusias Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje bei Plungėje, ir planuoja aktyviai tęsti plėtrą.
Naujausi komentarai