"Lidl" viešai deklaruoja EVP (Employee Value Proposition), kviečia tiesiogiai susipažinti su Lietuvos biuro darbuotojais filmuota medžiaga, turi išsamiausią karjeros skiltį internetinėje erdvėje. Lietuvoje veikiantys mažmeninės prekybos tinklai tokių žingsnių neatliko per visus veiklos metus, tad nesunku nustatyti, kas laimi kovą dėl išorinio darbdavio įvaizdžio komunikacijos", - teigia darbdavio įvaizdžio agentūros "Chorus" vykdomasis direktorius Karolis Blaževičius.
Anot jo, "Rimi Lietuva" šiemet žengė pirmąjį žingsnį, formuojant darbdavio įvaizdį - sukūrė TV klipą. Tuo metu kiti prekybininkai ruošiasi konkurento atėjimui peržiūrėdami kainas, produktų asortimentą, tačiau jiems gresia pralaimėti kovą dėl darbuotojų, tikina K.Blaževičius.
Naujausi komentarai