,,Lidl“ rinkos senbuviams daro spaudimą stipriu darbdavio įvaizdžiu Pereiti į pagrindinį turinį

,,Lidl“ rinkos senbuviams daro spaudimą stipriu darbdavio įvaizdžiu

2016-05-11 07:30
BNS inf.

Į Lietuvos rinką ateinantis naujas stambus dalyvis - mažmeninės prekybos tinklas "Lidl" - rinkos senbuviams daro spaudimą ne tik kaina, bet ir stipriu darbdavio įvaizdžiu. Pirmoji išorinio darbdavio įvaizdžio komunikacijos ėmėsi bendrovė "Rimi Lietuva", rašo "Verslo žinios".

,,Lidl“ rinkos senbuviams daro spaudimą stipriu darbdavio įvaizdžiu
,,Lidl“ rinkos senbuviams daro spaudimą stipriu darbdavio įvaizdžiu / Scanpix nuotr.

"Lidl" viešai deklaruoja EVP (Employee Value Proposition), kviečia tiesiogiai susipažinti su Lietuvos biuro darbuotojais filmuota medžiaga, turi išsamiausią karjeros skiltį internetinėje erdvėje. Lietuvoje veikiantys mažmeninės prekybos tinklai tokių žingsnių neatliko per visus veiklos metus, tad nesunku nustatyti, kas laimi kovą dėl išorinio darbdavio įvaizdžio komunikacijos", - teigia darbdavio įvaizdžio agentūros "Chorus" vykdomasis direktorius Karolis Blaževičius.

Anot jo, "Rimi Lietuva" šiemet žengė pirmąjį žingsnį, formuojant darbdavio įvaizdį - sukūrė TV klipą. Tuo metu kiti prekybininkai ruošiasi konkurento atėjimui peržiūrėdami kainas, produktų asortimentą, tačiau jiems gresia pralaimėti kovą dėl darbuotojų, tikina K.Blaževičius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra