Naujuosius metus prekybos tinklas „Lidl“ pasitinka su nauja šviežumo ir kokybės komunikacijos kampanija bei atnaujinta akcijų sistema. Kad būtų paprasčiau susiplanuoti savaitinį pirkinių sąrašą bei valgiaraštį, nuo šiol pirkėjams kiekvieną ketvirtadienį bus siūlomas kaskart naujos sudėties vadinamasis šviežiasis bei šaunusis penketas visai savaitei. Šių prekių „Lidl“ parduotuvėse bus galima įsigyti specialiomis kainomis. Kad nepristigtų įkvėpimo gaminant, sezoninių patiekalų iš „Lidl“ produktų idėjomis bus reguliariai dalijamasi socialiniame tinkle „Facebook“.
„Visi ieškome šviežumo ir kokybės – nesvarbu, ar apsiperkame visai savaitei, ar užsukome užkandžio, – sako bendrovės „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.“
Naujausi komentarai