Šią savaitę paskelbtas tunelio statybos rangovo konkursas, o paskelbus jo nugalėtoją ir pasirašius sutartį darbus planuojama pradėti 2025-ųjų pradžioje, ketvirtadienį pranešė „Via Lietuva“.
Tai jau antras bandymas rasti projekto rangovą – pirmas konkursas buvo nutrauktas 2022 metais.
Pasak bendrovės, vėl inicijuoti tunelio statybą nuspręsta valstybei projektui skyrus dalinį finansavimą.
„Bendromis Susisiekimo ministerijos ir partnerių pastangomis pagaliau pradedame įgyvendinti Vilniaus regionui išskirtinai svarbų infrastruktūros projektą, reikšmingai padidinsiantį eismo saugumą ties Tarande“, – pranešime teigė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Tarandės tunelio statybos prisidės prie saugesnio ir efektyvesnio susisiekimo sąlygų pagerinimo Vilniaus regione, padidins verslo plėtros galimybes“, – sakė „Via Lietuvos“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Tarandės tunelis bus statomas 300 metrų nuo „Emsi“ degalinės, važiuojant link Ukmergės.
2019 metais Vilniaus miesto ir rajono savivaldybės bei „Via Lietuva“ pasirašė trišalę sutartį, pagal kurią įsipareigojo iki 2024-ųjų įrengti dešinį posūkį su tuneliu po automagistrale ir gretima gatvele prie magistralės. Tuo metu Vilniaus savivaldybė įsipareigojo pastatyti jungiamąjį kelią, o rajono – rekonstruoti Bukiškio Nesvyžiaus gatvę.
Vis dėlto 2021 metų birželį Vilniaus apygardos teismas tiltų statybų bendrovės „Tilsta“ prašymu laikinai sustabdė tunelio statybos konkursą. Bendrovė prašė pripažinti neteisėtomis konkurso sąlygas arba jas pakeisti taip, kad direkcija sumokėtų už papildomus darbus dėl techninio projekto klaidų, arba konkursą nutraukti ir skelbti jį iš naujo.
2022 metų balandį Lietuvos Aukščiausiasis Teismas konkursą įpareigojo nutraukti galutinai.
Naujausi komentarai