Pereiti į pagrindinį turinį

„Lietuvos geležinkeliai“ spalį sumušė krovinių pervežimo rekordus

2018-11-14 09:00

„Lietuvos geležinkeliai“ spalį pervežė rekordiškai daug krovinių. Tai - geriausias rezultatas nuo 1992 m.

„Lietuvos geležinkeliai“ spalį sumušė krovinių pervežimo rekordus
„Lietuvos geležinkeliai“ spalį sumušė krovinių pervežimo rekordus / K. Kavolėlio / BNS nuotr.

Kaip skelbia Vidurio ir Rytų Europos mobilumo ir logistikos lydere siekianti tapti bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“, šiemet spalį pervežtas rekordinis kiekis krovinių - 5,2 mln. tonų.

Preliminariais duomenimis, spalį labiausiai augo maisto produktų (36 proc.), anglies (28 proc.), trąšų (15 proc.) ir naftos bei jos produktų (10 proc.) pervežimai.

„Didesnės prekybos apimtys bei išaugęs verslo dėmesys greitam, efektyviam ir aplinkai draugiškam krovinių pervežimui lėmė didesnius krovinių srautus. Bendraudami su verslu stengiamės paslaugas adaptuoti kiekvieno verslo poreikiams ir pasiūlyti vertę kuriančius logistikos sprendimus. Tuo pačiu siekiame plėsti partnerių ratą ir nuolat ieškome plėtros galimybių kaimyninėse rinkose“, - sakė „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos vadovas Egidijus Lazauskas.

Per dešimt šių metų mėnesių bendrovė pervežė 46,6 mln. tonų - 8,4 proc. daugiau nei tuo pat metu 2017 m.

Išaugęs krovinių kiekis didino ir „Lietuvos geležinkelių“ pajamas - šiemet sausio-spalio mėnesiais siekė 379 mln. eurų - 4,2 proc. daugiau nei 2017 metais tuo pat metu.

„Lietuvos geležinkeliai“ šiemet pasirašė reikšmingas ilgalaikes krovinių vežimo sutartis su strateginiais partneriais - didžiausia pasaulyje kalio trąšų gamintoja ir tiekėja Baltarusijos „Belaruskalij“, su didžiausia azotinių trąšų gamintoja „Grodno-Azot“, išplėtė bendradarbiavimą su vienu didžiausių klientų - Lenkijos naftos koncerno „Orlen“ naftos perdirbimo gamykla „Orlen Lietuva“. Dėl ilgalaikio bendradarbiavimo susitarta su Lietuvos pramonės bendrovėmis - „Akmenės cementu“, „Amilina“, Vakarų medienos grupe.

„Lietuvos geležinkeliai“ šiemet patvirtino ilgalaikę strategiją iki 2030 metų ir užsibrėžė 30 proc. - nuo 53 iki 70 mln. tonų - išauginti per metus pervežamų krovinių apimtis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų