„Siekiame, kad kuo daugiau šalies gyventojų ar užsienio svečių kelionėms rinktųsi ekologišką transporto priemonę – traukinį. Tam reikia, kad geležinkelio infrastruktūra taptų kuo patogesne keliautojams. Vieninga sistema jungs stotis, kurios aptarnauja didžiausius keleivių srautus ir leis realiu laiku stebėti traukinių tvarkaraščius ar jų pasikeitimus. Taip pat įdiegti sprendimai bus pritaikyti žmonėms su specialiaisiais poreikiais“, – teigia „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.
Pasak K. Sankovski, iki šiol geležinkelio stočių tinklas neturėjo centralizuotos keleivių informavimo sistemos, kai kurios stotys turėjo pavienes sistemas, todėl šis projektas dar vienas žingsnis didinant keleivių pasitenkinimą, kartu sukuriant galimybę, vienodomis prieigos sąlygomis, prie sistemos prisijungti visiems vežėjams.
Daugiau nei 50-yje stočių bus įdiegta moderni keleivių informavimo sistema, įrengti ir į bendrą tinklą prijungti specialūs ekranai laukiamosiose salėse bei peronuose, automatinių pranešimų moduliai. Įrengta garso ir vaizdo įranga ne tik realiu laiku informuos keleivius apie traukinių eismą, tačiau ir leis mažinti incidentų peronuose skaičių, edukuoti keleivius apie saugų elgesį peronuose, geležinkelio stotyse, teigiama „Lietuvos geležinkelių“ pranešime.
Projektą įgyvendins viešąjį konkursą laimėjusi įmonė „Belam LT“. Darbus planuojama baigti iki 2023 metų antrojo ketvirčio pabaigos.
Naujausi komentarai