Pereiti į pagrindinį turinį

Kelionės lėktuvu gali apkarsti – Lietuvos oro uostai žada dar labiau griežtinti keleivių patikrą?

2023-10-02 07:29

Dėl sustiprintų aviacijos saugumo ir patikros procedūrų Vilniaus oro uoste driekiantis eilėms, Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas Simonas Bartkus teigia, kad neseniai atliktas oro uosto saugumo auditas nėra pagrindinė procedūrų griežtinimo priežastis.

Kelionės lėktuvu gali apkarsti – Lietuvos oro uostai žada dar labiau griežtinti keleivių patikrą?
Kelionės lėktuvu gali apkarsti – Lietuvos oro uostai žada dar labiau griežtinti keleivių patikrą? / V. Kopūsto / BNS nuotr.

„Aš nenorėčiau šitoje vietoje detalizuoti (ar audito metu buvo rasta saugumo spragų – BNS), nes, kaip minėjau, dar nesame tų išvadų gavę, bet siekiame – ir mes, ir įvairios institucijos stebi tuos rizikos veiksnius – atsižvelgiant į juos iš esmės yra peržiūrimos procedūros, kurios yra taikomos būtent tiek keleivių, tiek bagažo, tiek rankinio bagažo, tiek registruoto bagažo patikroje“, – LRT radijui pirmadienį sakė S. Bartkus, paklaustas, ar tiesa, kad atlikus saugumo auditą buvo rasta tam tikrų jo spragų.

„Lietuvos aviacijoje auditai vyksta nuolat, tai aš nesureikšminčiau kažkokio vieno audito ar kito, bet jeigu kalbant apie paskutinį vykdytą, tai mes nesame gavę dar išvados, tai nemanau, kad čia reikėtų rištis prie to kaip prie kertinės priežasties“, – pridūrė LTOU vadovas, paklaustas, ką nustatė auditas ir kokios buvo jo išvados.

Anot S. Bartkaus, didelės eilės parodė, kad Vilniaus oro uoste trūksta darbuotojų.

„Nors tos sustiprintos saugumo priemonės gal tik keliomis sekundėmis prailgina keleivių patikrą, tas akumuliuojamas poveikis rodo, kad reikia ir daugiau resursų šitoj vietoj, kad iš tiesų keleivių tikrinimas neužtruktų ilgiau negu keleiviai yra įpratę“, – teigė LTOU vadovas.

Nors tos sustiprintos saugumo priemonės gal tik keliomis sekundėmis prailgina keleivių patikrą, tas akumuliuojamas poveikis rodo, kad reikia ir daugiau resursų šitoj vietoj.

 

S. Bartkus taip pat pabrėžė, kad eilėms terminale įtakos turi ir faktas, kad aviacijos sezonas dar nėra pasibaigęs –  planuojamas bendras keleivių spalį skaičius panašus į rugpjūčio.

„Reikėtų irgi atsižvelgti, kad vasaros sezonas jokiu būdu nėra pasibaigęs ir jeigu lygintume keleivių srautus, kurie būdavo ir per vasaros mėnesius, ir per dabartinius mėnesius, tai priešingai, dabar rugsėjo-spalio mėnesiai yra tie du, kurie apjungia tikrai didelius labai keleivių segmentus“, – sakė jis.

LTOU penktadienį pranešė, kad didžiausias keleivių pikas Vilniaus oro uoste įprastai susidaro tris kartus per parą: nuo maždaug 4 iki 6 valandos ryto, vidurdienį nuo 11 iki 14 val. ir vakare nuo 17 iki 20 valandos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų