„Išanalizavę lankytojų srautus pastebime, kad didelio formato parduotuvėse apsilanko mažesnis pirkėjų skaičius, todėl jose išlaikyti saugius atstumus yra paprasčiau, o ir vienam žmogui tenkanti erdvė yra didesnė. Vis dėlto, atsiranda kita problema – žmonės retsykiais pasimeta ir nežino, kur kokios prekės yra išdėliotos, todėl sugaišta daugiau laiko. Tam, kad šios problemos pavyktų išvengti, pirkėjai gali pasinaudoti įrengtomis nuorodomis“, – įžvalgomis dalijasi E. Dapkienė.
Dėmesys nuorodoms ir išplanavimui
Tam, kad prekes rasti būtų lengviau, E. Dapkienė pataria vadovautis prie lentynų įrengtomis nuorodomis. Jos dažniausiai būna įrengtos kiek aukščiau virš lentynų, todėl nesunkiai galima pastebėti, kur yra sudėliotos vienokios ar kitokios prekės. Tiesa, orientuotis gali padėti ir panašus visų parduotuvių išplanavimas.
„Nuorodos gali būti pirmoji pagalba, padėsianti nepasiklysti prekybos centre, tačiau „Maximos“ parduotuvėse susiorientuoti gali padėti ir numatytas prekių išdėstymas, mat jis visur yra gana panašus“, – pataria E. Dapkienė.
Tiesa, apsipirkti greičiau gali padėti ne tik aiški navigacija parduotuvėje, tačiau ir sudarytas aiškus pirkinių sąrašas. Tokiu būdu net ir nežinodami, kurioje parduotuvės vietoje yra padėtos reikiamos prekės, eidami iš eilės pirkėjai gali nesunkiai krepšelį papildyti norimais maisto produktais ir daiktais.
Aiškus tikslas ir mažiau prisilietimų
Apsipirkimas susidarius aiškų pirkinių sąrašą padės ne tik nesiblaškyti parduotuvės salėje bei sugaišti mažiau laiko, tačiau ir išvengti nereikalingų prisilietimų prie paviršių bei prekių, kurios nebus perkamos. Anot E. Dapkienės, šie du veiksniai taip pat turi didelės įtakos saugumo parduotuvės patalpose užtikrinimui.
„Dažniausiai liečiami paviršiai mūsų parduotuvėse dezinfekuojami bent penkis kartus per dieną, tačiau sąmoningas pirkėjų elgesys ir atsakingumas neabejotinai yra svarbus veiksnys užkertant kelią viruso plitimui. Raginame kiekvieną pirkėją vos įėjus į parduotuvę dezinfekuoti rankas ir mūvėti vienkartines pirštines, o taip pat neliesti prekių ir produktų, kurių neketinama įsigyti. Šių dienų akivaizdoje tokia disciplina ypač reikalinga, nes tik taip kiekvienas apsiperkantis galės jaustis saugiau“, – aiškina E. Dapkienė.
Prisilietimų prie paviršių reikėtų vengti ir atsiskaitant už prekes. Jei mokėti už pirkinius lankytojas nori įprastoje kasoje, patariama nesiremti į prekystalį bei neliesti organinio stiklo pertvarų. Jei pirkėjas naudojasi savitarnos kasa, joje reikėtų stengtis taip pat kuo mažiau liesti kasos aparatą bei esant galimybei atsiskaityti bekontakte banko kortele.
Saugiausia – apsipirkti namuose
Tiems, kurie nori išvengti ne tik kontakto su žmonėmis, bet ir apsilankymo parduotuvėje, E. Dapkienė pataria pasinaudoti „Barbora Express“ paslaugomis. „Tokiu būdu apsipirkusieji savo prekes galės atsiimti iš specialių terminalų, taip nesusitikdami net ir su produktus pristatančiais darbuotojais“, – atkreipia dėmesį ji.
Vis dėlto nusprendusiems pirkiniais pasirūpinti patiems, E. Dapkienė primena, kad parduotuvėse privaloma dėvėti burną ir nosį dengiančias veido kaukes bei laikytis kitų rekomendacijų. Prekybos centro patalpose taip pat reikėtų prisiminti kosėjimo ir čiaudėjimo etiketą bei prireikus burną papildomai prisidengti servetėle arba sulenkta vidine alkūnės dalimi.
Naujausi komentarai