Pirkėjai sutaupė milijonus
Karantino metu prislopęs ekonominis gyvenimas žada nemažų iššūkių. Juos padėti įveikti iniciatyvos ėmėsi prekybos tinklas „Maxima“, paskatinęs rinktis Lietuvos gamintojų prekes ir tokiu būdu suteikti impulsą šalies gamybai, kurią pristabdė COVID-19 krizė. Pirkėjai turi galimybę sutaupyti, nes reguliarios lietuviškų produktų kainos yra sumažintos bendru prekybos tinklo „Maxima“ ir kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujančių Lietuvos gamintojų indėliu.
Jau beveik du mėnesius vykstanti kampanija pirkėjams leido sutaupyti per 3 mln. eurų. Didžioji dalis – 60 proc. – šios sumos yra padengta „Maximos“ sąskaita, o likusią dalį sudaro Lietuvos gamintojų suteiktos nuolaidos.
„Atpigintos lietuviškos produkcijos krepšelis šiandien yra padidintas jau iki 800 įvairių prekių. Džiaugiamės, kad lietuviškos produkcijos paklausa auga, o tai padeda Lietuvos maisto ir kitų pramonės šakų įmonėms greičiau atsitiesti ir įveikti koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus“, – teigia prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.
Tik būdami vieningi, greičiau įveiksime padarinius, likusius po karantino. Tai parodo mūsų šalies brandą ir kaip toli pažengėme per 30 metų.
Gamintojai didina apsukas
15 proc. sumažinus populiarių Lietuvos gamintojų prekių reguliarias kainas per beveik du mėnesius, kol vyksta kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, jų paklausa yra šoktelėjusi beveik trečdaliu, o kai kurių lietuviškų prekių pardavimas išaugo net kelis kartus.
Įmonės „Arvi kalakutai“ marketingo vadovas Laurynas Maciukonis sako, kad prie „Maximos“ inicijuotos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ bendrovė prisijungė siekdama skatinti spartesnį Lietuvos ekonomikos atsigavimą. „Produkciją gaminame iš lietuviškos žaliavinės kalakutienos, taigi remiame visą maisto tiekimo grandinę – grūdų augintojus, pašarų gamintojus, kalakutų augintojus. Taip prisidedame prie Lietuvos ekonomikos atsigavimo. Stebėdami bendrą šių produktų pardavimų dinamiką nuo metų pradžios matome teigiamą pokytį“, – tvirtino jis.
Vienos didžiausių Lietuvoje prieskonius gaminančios įmonės „Sauda“ komercijos direktorius Artūras Dzekunskas irgi tvirtino, kad jų produkcijos paklausa padidėjo. „Karantinas pačių gamybos procesų nepaveikė, kadangi turėjome pakankamas žaliavų atsargas, o didžiausias iššūkis buvo nežinomybė, kiek tai tęsis ir ar nesustos žaliavų tiekimo grandinė“, – pasakojo jis.
Paklausą augina
„Šiuo laikotarpiu pastebimai išaugo „Baltic Champs“ šviežių pievagrybių pardavimai tiek lyginant su ankstesniais šių metų mėnesiais, tiek su analogišku praėjusių metų laikotarpiu. Prie pardavimų augimo prisidėjo ir nauja tendencija, kad pievagrybiai vis labiau vartojami ne tik šaltuoju metų laiku, bet ir vasarą, grilio sezonu, todėl kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujame ir su specialiai griliui skirtais pievagrybiais. Džiaugiamės, kad geri kainų pasiūlymai vartotojams pateikiami subūrus keletą Lietuvos gamintojų, taip visi kartu galime prisidėti prie šalies ekonomikos atsigavimo“, – teigė „Baltic Champs“ Komercijos padalinio vadovas Saulius Grakavinas.
Per kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ augančius savo produkcijos pardavimus skaičiuoja ne tik maisto, bet ir kitoms Lietuvos pramonės šakoms atstovaujančios įmonės.
Langų ir aušinimo skysčius transporto priemonėms ir automobilinę kosmetiką gaminančios bendrovės „Lesta“ vadovas Mindaugas Stankevičius įsitikinęs, kad produkcijos pardavimų augimą, viena vertus, lemia žemesnės kainos bei atsiradęs didesnis poreikis keliauti automobiliu ir rinktis atostogas čia, Lietuvoje, arba kaimyninėse šalyse. „Kita vertus, manome, kad rinktis lietuviškas prekes vartotojus skatina ne tik žemesnė kaina, tačiau ir suvokimas, jog, renkantis Lietuvos gamintojų produkciją, yra skatinama visos šalies ekonomika. Ir tik būdami vieningi greičiau įveiksime padarinius, likusius po karantino. Tai parodo mūsų šalies brandą ir kaip toli pažengėme per 30 metų“, – pažymėjo jis.
Jungiasi įvairūs verslai
Prekybos tinklo „Maxima“ inicijuotoje lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ šiuo metu dalyvauja 80 didžiųjų ir mažesnių Lietuvos gamintojų.
Tarp atpigintų populiarių Lietuvos gamintojų prekių daugiausia yra mėsos gaminių ir pieno produktų, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, įvairių nealkoholinių gėrimų, kosmetikos ir higienos priemonių, pramoninių prekių. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“. Prekėms, kurių reguliari kaina sumažinta 15 proc., taikomos ir kitos papildomos nuolaidos bei akcijos.
Taip pat prie iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ prisijungė ir su Lietuvos gamintojais solidarizavosi kiti verslai. Mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“, didžiausia šalies reklamos agentūra „Sorbum LT“, logistikos paslaugų įmonė „NNL LT“ ir biuro reikmenis teikiantis „Officeday“ tinklas savo teikiamas paslaugas sumažintais įkainiais siūlo „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijoje dalyvaujantiems Lietuvos gamintojams, kurie kartu su „Maxima“ yra atpiginę lietuvišką produkciją.
Atsakingi: „Maximos“ inicijuotoje lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ šiuo metu dalyvauja 80 didžiųjų ir mažesnių Lietuvos gamintojų.
Naujausi komentarai