Pereiti į pagrindinį turinį

Mobilųjį parašą naudojantys „Luminor“ klientai gali susidurti su nesklandumais

2020-07-22 11:45
DMN inf.

Po Vilniuje vykusios liūties pirmadienio vakarą trūkus vamzdžiui buvo užpilta Registrų centro serverinė. Dėl to sutriko įstaigos valdomų sistemų veikla. Su keblumais trečiadienį susidūrė ir „Luminor“ banko klientai.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / V. Skaraičio / Fotobanko nuotr.

Kaip rašoma minėto banko feisbuko paskyroje, dėl minėtos priežasties, klientai, kurie prisijungdami prie interneto ar mobiliojo banko naudoja mobilųjį parašą, gali patirti nesklandumų.

„Kol Registrų centras sprendžia susidariusią situaciją, „Luminor“ siūlo naudoti kitą prisijungimo būdą: Smart-ID arba kodų generatorių“, – pataria banko atstovai.

 

Kaip teigiama „Luminor“ pranešime, Smart-ID paslaugą klientai gali aktyvuoti patys, tam nereikia vykti į banko skyrių. Taip pat, jei turimas kodų generatorius, tuomet raginama naudotis šiuo prisijungimo būdu.

Kadangi banko klientai patiria nepatogumų ir daugelis informacijos ieško skambindami banko skambučių centrui, bankas esą susidūrė su didelėmis klientų apkrovomis.

„„Luminor“ atstovai ieško sprendimų, kaip padėti klientams, informuoja juos per savo komunikacinius kanalus ir patys skambina žmonėms, ieškodami būdų tvarkantis su iškilusiais nepatogumais“, – rašoma pranešime.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų