Kaip rašoma minėto banko feisbuko paskyroje, dėl minėtos priežasties, klientai, kurie prisijungdami prie interneto ar mobiliojo banko naudoja mobilųjį parašą, gali patirti nesklandumų.
„Kol Registrų centras sprendžia susidariusią situaciją, „Luminor“ siūlo naudoti kitą prisijungimo būdą: Smart-ID arba kodų generatorių“, – pataria banko atstovai.
Kaip teigiama „Luminor“ pranešime, Smart-ID paslaugą klientai gali aktyvuoti patys, tam nereikia vykti į banko skyrių. Taip pat, jei turimas kodų generatorius, tuomet raginama naudotis šiuo prisijungimo būdu.
Kadangi banko klientai patiria nepatogumų ir daugelis informacijos ieško skambindami banko skambučių centrui, bankas esą susidūrė su didelėmis klientų apkrovomis.
„„Luminor“ atstovai ieško sprendimų, kaip padėti klientams, informuoja juos per savo komunikacinius kanalus ir patys skambina žmonėms, ieškodami būdų tvarkantis su iškilusiais nepatogumais“, – rašoma pranešime.
Naujausi komentarai