„Kadangi „Lidl“ indėlis maisto produktais aprūpinant šalies gyventojus yra itin reikšmingas, todėl stengiamės parduotuvių lankytojams siūlyti kuo sveikatai draugiškesnius ir kokybiškesnius gaminius. Sveikatai palankesnių produktų kūrimo strategijoje numatėme, kokias priemones taikome kurdami receptus ir parinkdami produktų priedus, kad užtikrintume aukščiausią produktų kokybę ir saugą. Jau daugiau nei prieš dvejus metus esame įsipareigoję iki numatytos normos sumažinti transriebalų, keliančių riziką sveikatai, kiekį, o iki 2025 m. 20 proc. sumažinti ir pridėtinio cukraus bei druskos kiekį privačių prekės ženklų gaminiuose“, – sako „Lidl Lietuva“ kokybės užtikrinimo departamento vadovo pavaduotojas Karolis Lebednikas.
Jis priduria, kad apibrėždamas savo kokybės kriterijus, prekybos tinklas orientuojasi į naujausias tendencijas ir moderniausias mokslo, technikos ir sveikatos žinias, o „Lidl“ produktai yra kuriami atsižvelgiant ir į pirkėjų atsiliepimus.
Šie ledai yra ne tik palankesni sveikatai – tuo pat metu mums pavyko išsaugoti ir nepriekaištingas skonines jų savybes ir garantuoti geriausią įmanomą kokybę.
„Mes suteikiame savo klientams galimybę maitintis sąmoningai, o tuo pat metu jie gali pasikliauti patikrintais ir saugiais mūsų privačių prekės ženklų produktais. Minėtoje strategijoje taip pat esame numatę ir gliukozės-fruktozės sirupo kiekio mažinimą, griežčiau žiūrime ir į konservantų, dažiklių bei kvapiųjų medžiagų naudojimą“, – teigia K. Lebednikas.
Naujiena „Ballino“ ledų asortimente
„Klaipėdos pieno“ technologė Neringa Argustaitė-Valužienė tvirtina, kad įmonė nuolat ieško naujų būdų, kaip išnaudoti partnerystės su „Lidl“ galimybes: „Vienas iš ilgalaikių mūsų tikslų yra gliukozės-fruktozės sirupą naudoti tik tada, kai tai yra būtina technologiniu požiūriu, tačiau ne saldinimo tikslais – dėl to šis ingredientas naujuosiuose „Plombyro“ leduose buvo pakeistas cukrumi. Taip pat, siekiant atsisakyti nenatūralių priedų, vanilės sintetinė kvapioji medžiaga buvo pakeista natūralia. Tai užtikrino, kad šie ledai yra ne tik palankesni sveikatai – tuo pat metu mums pavyko išsaugoti ir nepriekaištingas skonines jų savybes ir garantuoti geriausią įmanomą kokybę.“
Ledus gaminančios įmonės atstovė Berta Motiejūnienė priduria, kad naujuosius „Ballino“ prekės ženklo ledus prekybos tinklo asortimente galima rasti jau nuo praėjusios savaitės. „Lidl“ klientai galės išbandyti keturių skirtingų skonių „Plombyro“ ledus – šokolado, citrinų, karamelės ir vanilės.
„Lidl Lietuva“ kokybės užtikrinimo departamento vadovo pavaduotojas pratęsia, kad su prekybos tinklo tiekėjais mezgamas artimas ryšys leidžia gerinti gaminių receptūras, o bendradarbiavimas su „Klaipėdos pienu“ – puikus to pavyzdys.
„Su „Klaipėdos pieno“ kolegomis kalbėtis dėl privataus prekės ženklo produktų kūrimo pradėjome daugiau nei prieš metus. Įmonės atstovai greitai suprato mūsų strategijoje numatytus siekius dėl sveikatai palankesnės ir kokybiškos produkcijos bei operatyviai sugebėjo juos įgyvendinti naujuose „Plombyro“ leduose“, – tikina K. Lebednikas.
Išskirtinis dėmesys kokybei
K. Lebedniko teigimu, prekybos tinklas ypač atidžiai renkasi tiekėjus ir gamintojus – jie privalo turėti pripažintos sertifikavimo įstaigos (IFS), FSSC 22000 arba (BRC) standarto sertifikatus: „Glaudžiai bendradarbiaujame su savo tiekėjais, nes norime išsaugoti bei gerinti gamybos metodus ir priemones. Tai užtikrinti padeda, pavyzdžiui, nepriklausomų ir akredituotų institutų reguliariai vykdomi neskelbti auditai.“
Anot B. Motiejūnienės, nuo 2000–ųjų metų „Klaipėdos piene“ veikia RVASVT kokybės valdymo sistema, taip pat įmonė yra įsidiegus ISO 9001:2008 ir ISO 22000:2005 bei BRC pasaulinio maisto saugos standartus, kurie lemia nepriekaištingą maisto saugos ir kokybės valdymo sistemą, o visą gamybos ir tiekimo procesą kruopščiai prižiūri bendrovės kokybės užtikrinimo komanda.
Naujausi komentarai