Lenkijos kapitalo koncernui "Orlen Lietuva" produktotiekis į pajūrį - viena iš svarbiausių įmonės veiklos tęstinumo sąlygų. Skaičiuojama, kad jis produkcijos transportavimo kaštus galėtų sumažinti 40-50 procentų.
"Dabar mes mokame pinigus, ir nemažus. "Lietuvos geležinkeliai", žinoma, džiaugiasi. Jie uždirba, o mes - ne", - "Verslo žinioms" sakė koncerno generalinio direktoriaus pavaduotojas gamybinės veiklos valdymui Viktoras Vasilavičius.
Jo teigimuk, jei produkcija būtų transportuojama į pajūrį ne geležinkeliu, o nutiestu produktotiekiu, "Orlen Lietuvos"išlaidos sumažėtų 40-50 procentų.
Skaičiuojama, kad produktotiekio statybos truktų iki 5 metų, tačiau ilgiausiai užsitęstų ne patys statybos darbai, o pasirengimas, žemės išpirkimas, kiti teisiniai aspektai, todėl be Lietuvos valstybės, Vyriausybės pagalbos tokio projekto nė negalima pradėti.
Naujausi komentarai