„Man tai visada atrodo juokinga, vos tik pamatau, nufotografuoju“, – teigė vyriškis.
„Pamačiau tai socialinėje erdvėje, žmonės dalijasi nuotraukomis“, – kalbėjo kitas praeivis.
Toks kažkam juokingas pokštas įmonei tampa turtine žala.
„Kartais iš naujo tenka užklijuoti tik E raidę, kartais – visą užrašą. Taip pat pasitaikė dažų sugadinimo atvejų. Žinoma, čia tai ypač brangiai kainuoja“, – sakė įmonės atstovė.
Tiksli žala vis dar skaičiuojama.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
„Kalbant apie svarbą, raidės pokytis iš tiesų neturi nieko bendra su pramonės sektoriumi, įmone ar tiksline grupe, į kurią įmonė orientuojasi. Joks klientas nenori sėdėti automobilyje, ant kurio užrašyta „milf“, – aiškino žiniasklaidos mokslininkė Evelyn Kastner.
Iš viso Vokietijoje važinėja keliasdešimt tūkstančių įmonės „Miles Mobility“ mašinų, tad pokštininkai gali pridaryti verslui nemenkos žalos.
Naujausi komentarai