Didžiausią mažmeninės prekybos tinklą Baltijos šalyse valdanti bendrovė "Maxima LT" norėdama išlaikyti pozicijas rinkoje antradienį savo pelno maržą pagrindiniams produktams sumažino 13 proc., rašo "Verslo žinios".
"Mes, kaip rinkos lyderis, analizuojame ir savo veiklą, ir apskritai stebime, kas vyksta rinkose. Regime tam tikrus pokyčius, kai kurie mus šiek tiek neramina: pastaraisiais metais "Maximos LT" rinkos dalis Lietuvoje šiek tiek susitraukė, sumažėjo vartotojų apsipirkimų skaičius. Apyvarta auga, bet norėtumėme, kad augtų ženkliau. Mūsų veikla užsiimantys prekybininkai pernai atidarė 30 tūkst. kvadratinių metrų naujo prekybinio ploto, tuo metu "Maxima LT" tik 4 tūkst. kvadratinių metrų. Šie rodikliai mums signalizuoja, kad konkurencija ypatingai stipri, todėl siekdami sustiprinti savo lyderystę ėmėmės kardinalių kainodaros pokyčių", - dienraščiui "Verslo žinios" sakė "Maximos LT" generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Anot jo, iki šių metų galo "Maxima LT" turėtų atpiginti maždaug 2 tūkst. prekių.
Naujausi komentarai