Pereiti į pagrindinį turinį

„Pildyk“ apdovanota už efektyviausią pardavimų skatinimo kampaniją

2023-05-08 09:53
DMN inf.

„Password 2023“ konferencijoje išrinkta efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija – apdovanojimą pelnė prekių ženklas „Pildyk“ už originalią integraciją, bendradarbiaujant su populiariomis Lietuvos grupėmis „Saulės kliošas“ ir „Flying Saucer Gang“. Kampaniją „Pildyk“ įgyvendino kartu su partneriais: „Ogilvy Vilnius“, „Carat“, „The Chocolate“ ir „Critical“.

Dominyka Jonušienė
Dominyka Jonušienė / Partnerio nuotr.

„Šis įvertinimas mums yra svarbus pirmiausia dėl to, kad atspindi mūsų vertybes ir santykį su klientu. „Pildyk“ yra ne tik linksmas ir draugiškas prekinis ženklas – mes esame paslauga, kuria itin paprasta ir nebrangu naudotis. Išliekame populiariausiu išankstinio mokėjimo paslaugų prekiniu ženklu, todėl ir toliau stengsimės vartotojams pasiūlyti ne tik pigesnes, bet ir jų poreikius labiausiai atitinkančias paslaugas“, – komentuoja „Pildyk“ ženklo vadovė Dominyka Jonušienė.

Efektyviausios didelio biudžeto pardavimo skatinimo kampanijos kategorijoje apdovanojimą taip pat pelnė ir „Swedbank“.

Sulaukė didelio susidomėjimo

Stulbinamo populiarumo sulaukusi kampanija, viršijo visus turėtus lūkesčius. „Pildyk“ klientams pristatė riboto leidimo belaidės ausinės, sukurtas kartu su žymiomis ir visų pamėgtomis Lietuvos grupėmis „Saulės kliošas“ ir „Flying Saucer Gang“.

„Ši kampanija – išties netradicinė ir net šiek tiek rizikinga, tačiau pasiekti rezultatai atperka viską. „Pildyk“ prekių ženklas alsuoja laisve ir nuolatiniu smalsumu. Mes ne tik sukūrėme unikalų produktą – belaides ausines su garsiais atlikėjais, bet ir suteikėme galimybę Lietuvos jaunuoliams pasidžiaugti riboto leidimo mylimos grupės atributika. Visos ausinės buvo iššluotos vos per 5 dienas, vietoje planuotų kelių savaičių“, – kampanijos rezultatais džiaugėsi D. Jonušienė.

Šis įvertinimas mums yra svarbus pirmiausia dėl to, kad atspindi mūsų vertybes ir santykį su klientu. 

D. Jonušienės teigimu, Lietuvoje tik nedidelė dalis atlikėjų turi sukūrę savo atributiką, o prekių ženklų ir muzikos pasaulio kūrėjų bendradarbiavimo pavyzdžių pasitaiko retai.

„Supratome, kad įprastos reklaminės prekės ženklo ausinės klientų nesudomins, todėl sugalvojome bendradarbiauti kartu su populiariausiomis grupėmis „Saulės kliošas“ bei „Flying Saucer Gang“ ir sukurti kokybiškas, riboto leidimo belaides ausines su šių atlikėjų atributika“, – sakė prekių ženklo vadovė.

Keitė klientų įpročius

Didelė dalis „Pildyk“ paslaugomis besinaudojančių klientų įpratę pildyti telefono sąskaitas fizinėse vietose – parduotuvių kasose, terminaluose, degalinėse, kioskuose. D. Jonušienės teigimu, tai yra lėtas ir klientui nepatogus būdas, kuris kasmet vis labiau prarandantis savo populiarumą.

Nauja kampanija buvo siekiama klientams pasiūlyti rinktis patogesnius ir išmanesnius sąskaitos papildymo būdus. „Pildyk“ ženklo vadovė papildo, kad su šia kampanija siekta operatoriaus paslaugomis jau ne vienerius metus besinaudojančius klientus paskatinti išbandyti pildyti sąskaitą internetinėje svetainėje pildyk.lt ar programėlėje „Mano Pildyk“ per e-bankininkystę.

Sąskaitos pildymas el. būdu yra gerokai paprastesnis, optimalesnis, patogesnis mokėjimo būdas. Išmanus sąskaitos pildymas ne tik sutaupo brangų laiką, bet gali būti atliekamas vos keliais paspaudimais – sąskaitą galima pasipildyti telefone ar kitame išmaniajame įrenginyje vos prireikus.

Praėjusiais metais „Password 2022“ konferencijoje apdovanojimą taip pat pelnė ir mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ kampanija. Jį efektyviausios didelio biudžeto rinkodaros kampanijos kategorijoje atnešė įvaizdinė kalėdinė kampanija „Vienas namuose“.

2021-aisiais efektyviausia kampanija „Password“ konferencijoje pripažinta „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdžio kampanija.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų