Per vasarį ir kovą pirkėjams pristatytos trys atnaujintos „Iki“ parduotuvės, kurių koncepcija ir modernizavimo darbai atlikti remiantis geruoju „REWE group“ pavyzdžiu. Po rekonstrukcijos duris Vilniuje, Jonavoje ir Grigiškėse atvėrusios trys „Iki“ parduotuvės tapo erdvesnės ir labiau pritaikytos pirkėjų poreikiams: jie gali mėgautis kur kas labiau išplėstais šviežių produktų skyriais, patogiau ir greičiau apsipirkti naujai įrengtose savitarnos kasose.
Komentuodamas rekonstruotų parduotuvių pokyčius, kurių bendra renovavimo darbų suma perkopė 1,8 mln. eurų, „Palink“ generalinis direktorius Gerardas Rogas įsitikinęs, jog tai ne tik užtvirtins tinklo pozicijas dinamiškoje rinkoje, bet ir duos teigiamą grįžtamąjį ryšį iš parduotuvių lankytojų.
Gerardas Rogas
„Mes siekiame maksimaliai patenkinti savo darbuotojų ir pirkėjų poreikius, todėl daug investuojame į šiuolaikiškus pokyčius. Tikiu, kad naujai atsiradęs „parduotuvė parduotuvėje“ formatas, atviros administracinės erdvės, savitarnos kasos ir praplėstas asortimentas leis užtikrinti aukščiausią klientų apsipirkimo patirtį. Turime žengti koja kojon su modernizavimu, todėl ir toliau sieksime stiprinti visas „Iki“ puses“, – sako G. Rogas.
Prekybos tinklas „Iki“ pastarąjį ketvirtį visuomenei pristatė ir Mokymų centrą. Nuo vasario pradžios jame prasideda visų naujų kasininkų, salės ir skyrių darbuotojų darbas – čia jie gauna standartizuotas žinias ir informaciją, tobulina praktinius įgūdžius.
„Esu įsitikinęs, jog šio centro dėka pavyks užtikrinti darbuotojų produktyvumą, aktyvumą, jų integraciją į visus darbinius procesus. Kol kas toks Mokymų centras veikia tik Vilniuje, tačiau yra realių planų plėstis bei juos steigti kituose didžiuosiuose šalies miestuose. Manau, jog geras mikroklimatas ir darbuotojų kompetencija yra būtini šiame sektoriuje“, – teigia G. Rogas.
Naujausi komentarai