ERGO draudimo rinkos dalis padidėjo nuo 14,1 iki 14,6 procentų. Kai Baltijos draudimo rinka po dviejų mėnesių augo 10,7 proc., ERGO ją lenkė 3,6 procentais. Per 2017 m. I ketvirtį ERGO klientams Baltijos šalyse sumokėtų draudimo išmokų suma siekė 29,12 mln. eurų, ir ši suma yra 9,1 proc. didesnė nei praėjusiais metais (2016 m. I ketvirtį ‒ 26,70 mln. eurų).
„Šių metų pirmasis ketvirtis buvo puikus metų startas. Visose trijose Baltijos šalyse įmokos augo ir tai atitinka mūsų ne gyvybės draudimo strategiją, pagrįstą procesų automatizavimu, investicijomis į IT, lanksčią kainodarą ir efektyvią veiklą, orientuotą į klientų poreikių tenkinimą. Ne gyvybės draudimo techninis rezultatas pagerėjo dėl atsakingo rizikos prisiėmimo ir sumažėjusio didelių žalų dažnio. Turėdami omenyje portfelio restruktūrizavimą, esame patenkinti pelninga gyvybės draudimo bendrovės veikla ir išaugusiomis apimtimis šioje srityje“, – sakė ERGO draudimo bendrovių Baltijos šalyse valdybos pirmininkas dr. Kęstutis Bagdonavičius.
Pirmąjį 2017 metų ketvirtį ERGO ne gyvybės draudimo įmokų augimui didžiausią įtaką turėjo transporto priemonių ir turto draudimo apimtys. Tuo tarpu gyvybės draudimo augimą lėmė gerokai išaugusios sveikatos draudimo apimtys.
ERGO Lietuvoje pirmąjį šių metų ketvirtį pasirašytų draudimo įmokų suma siekė 24,2 mln. eurų (lyginant su atitinkamu laikotarpiu pernai suma išaugo 19 proc.). Pirmąjį šių metų ketvirtį ERGO Lietuvoje tarp draudimo rinkos dalyvių buvo antra, o užimama rinkos dalis siekė 13,1 proc.
Žalų suma, siekianti 29,12 mln. eurų, buvo didesnė nei tuo pačiu periodu ankstesniais metais. Didžiausios žalos fiksuotos pagrindinėse draudimo linijose: transporto priemonių ir turto draudimo. Didžiausia žala, siekianti 0,6 mln. eurų, įvyko Lietuvoje dėl gaisro komercinėse patalpose. Latvijoje didžiausia žala dėl gaisro viršijo 0,2 mln. eurų. Estijoje didžiausios žalos suma sudarė 0,17 mln. eurų transporto priemonių draudimo srityje.
„Nepaisant puikios metų pradžios, ir toliau didžiausią dėmesį skirsime techniniam pelningumui visose draudimo linijose gerinti. Mūsų dėmesio centre – atitikties ir teisinių reikalavimų diegiant efektyvų ir apdairų valdymą bei užtikrinant klientų duomenų apsaugą laikymasis. Didindami procesų efektyvumą, suteiksime galimybę klientams gauti jų poreikius atitinkančius produktus, aptarnavimą ir kainą“, – pabrėžė dr. K. Bagdonavičius, komentuodamas pirmojo šių metų ketvirčio rezultatus.
Naujausi komentarai