Po keleivių skundų ministerija inicijuoja patikrinimą Vilniaus oro uoste Pereiti į pagrindinį turinį

Po keleivių skundų ministerija inicijuoja patikrinimą Vilniaus oro uoste

2019-06-03 15:00

Susisiekimo ministerija dėl galimo netinkamo keleivių aptarnavimo Vilniaus oro uoste kreipėsi į Transporto kompetencijų agentūrą atlikti šių paslaugų teikimo patikrinimą.

Po keleivių skundų ministerija inicijuoja patikrinimą Vilniaus oro uoste
Po keleivių skundų ministerija inicijuoja patikrinimą Vilniaus oro uoste / V. Skaraičio / Fotobanko nuotr.

Kaip praneša ministerija, prašoma įvertinti keleivių vežimo iš terminalo iki orlaivio bei iš orlaivio iki terminalo autobusais paslaugas.

„Ne kartą užduotas klausimas dėl netvarkingų, išklerusių autobusų, kuriais keleiviai vežami iki lėktuvų. Vis dėlto žodiniai aptarimai nepriverčia paslaugas teikiančių bendrovių reaguoti rimtai. Vilniaus oro uostas yra valstybės vartai, juose teikiamų paslaugų kokybė formuoja įspūdį apie visą šalį. Bet koks aplaidumas teikiant paslaugas keleiviams negali būti toleruojamas“, – sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Susisiekimo ministeriją pastaruoju metu pasiekė keleivių nusiskundimai dėl prastos vežimo autobusu tarp orlaivio ir keleivių terminalo paslaugos kokybės, naudojamų netvarkingų autobusų, teigiama pranešime.

Atlikti sostinės oro uoste teikiamų paslaugų patikrinimą pavesta Transporto kompetencijų agentūrai, kaip antžeminių paslaugų teikimą Lietuvos tarptautiniuose oro uostuose prižiūrinčiai ir kontroliuojančiai institucijai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra