Pereiti į pagrindinį turinį

Ponia Raminta: apsipirkti „Maximoje“ visada malonu

2019-11-01 03:00
DMN inf.

"Maxima" pakvietė savo klientus dalyvauti projekte "Maximoje pirkti apsimoka" ir palyginti įprastų pirkinių krepšelių kainas su tokiais pačiais kitų parduotuvių prekių rinkiniais. Ponia Raminta su "Kauno dienos" skaitytojais pasidalijo, kodėl verta sugrįžti į "Maximą".

Patenkinta: anot ponios Ramintos (kairėje), "Maxima" siūlo gerą kainos ir prekių kokybės santykį. Patenkinta: anot ponios Ramintos (kairėje), "Maxima" siūlo gerą kainos ir prekių kokybės santykį.

Svarbiausios prekės

Nuolatinė "Maximos" klientė ponia Raminta pasidalijo savo pastebėjimais ir mintimis, kodėl verta rinktis šį prekybos tinklą. Anot pašnekovės, svarbus kokybės ir kainos santykis, patogus prekių išdėstymas ir malonus aptarnavimas. Ji į prekybos centrą užsuka kas kelias dienas ir vis papildo šaldytuvą šviežiausiais maisto produktais. Prireikus už prieinamą kainą čia randa ir buičiai reikalingų prekių.

"Kodėl "Maxima"? Nes ji yra arčiau namų. Mane tenkina gausus ir įvairus prekių asortimentas, patogiai išdėstytos prekių lentynos ir čia taikoma nuolaidų sistema. Čia vertinu gerą kainos ir kokybės santykį. Einu apsipirkti kas dvi dienas. Jei pamatau už gerą kainą gaminį, kurį naudoju, būtinai jį čiumpu nuo lentynos ir įsidedu į pirkinių krepšelį", – savo apsipirkimų patirtimi pasidalijo ponia Raminta.

Jos kasdienį pirkinių krepšelį įprastai sudaro įvairūs maisto produktai. Kadangi moteris yra vegetarė, dažniausiai perka įvairius pieno produktus. Tačiau namiškiai nelieka nuskriausti, nes iš "Maximos" į namus parneša ir šviežios mėsos. Šiame prekybos centre moteris gali atrasti ir staigmenėlių keturkojams augintiniams.

"Kas antrą dieną būtinai perku pieno produktų: varškės, graikiško jogurto, grietinės, kelių rūšių sūrio. Taip pat čia yra didelis duonos pasirinkimas, tad aš išsirenku kokią tamsią, grūdinę duoną.

Už valymo prekes moteris "Maximoje" sumokėjo 24,48 euro, o kitur būtų sumokėjusi 5–6 eurais daugiau.

Kartais ir buities valymo priemonių įsigyju, kartais – namų apyvokos daiktų ar šlepečių. Labai dažnai "Maximoje" perku skanukų savo šuneliui. Čia perku tokias vitaminų lazdeles, kurias jis gali ilgai graužti. Ir per šventes, ir šiaip be progos augintiniui nuperku kokį žaisliuką ir taip jį palepinu", – apie tai, kokios prekės dažniausiai įkrenta į pirkinių krepšelį, pasakojo ponia Raminta.

Projekto "Maximoje pirkti apsimoka" metu moteris į pirkinių krepšelį daugiausia krovė įvairių valymo priemonių, nes ruošėsi generalinei namų švarinimo akcijai. Už visas valymo priemones pirkėja sumokėjo 24,48 euro. Palyginus identiškų pirkinių krepšelio kainą kitose parduotuvėse, paaiškėjo, kad ponia Raminta gerokai sutaupė, mat kituose prekybos centruose už jai reikalingas prekes ji būtų sumokėjus 5–6 eurais daugiau.

Arčiau namų

Ponia Raminta įvardijo vieną didžiausių pranašumų, dėl ko ji renkasi "Maximą". Anot pašnekovės, yra labai patogu, kad beveik visose šio prekybos centro parduotuvėse yra panašiai išdėstytos prekės, tad nereikia ilgai klaidžioti lentynų labirinte.

"Visose "Maximose" yra panaši sistema, tad jei užeinu į toliau nuo namų esantį prekybos centrą, aš jau galiu laisvai orientuotis, kur yra man reikalingos prekės", – apie patogumą pirkti bet kurioje "Maximos" parduotuvėje užsiminė pirkėja.

Anot jos, labai padeda ir tai, kad "Maxima" turi platų prekybos tinklą, todėl visuose miestuose galima rasti "Maximos" parduotuvę ir patogiai apsipirkti.

"Tinklas yra gerai išdėstytas, tad, net ir keliaujant namo iš skirtingų rajonų, galima pakeliui rasti "Maximą". Kai kuriuose rajonuose yra net po kelias parduotuves, tad nuo vienos iki kitos, galbūt didesnės, galima ir pėsčiomis nueiti", – dar vieną parduotuvių tinklo pranašumą įvardijo ponia Raminta.

Parduotuvių gausa "Maxima" iš tiesų gali didžiuotis. Šiuo metu visoje Lietuvoje veikia beveik 250 įvairių dydžių "Maximos" parduotuvių, kurias lengva rasti, mat jos išsidėsčiusios ir didmiesčiuose, ir mažesniuose miesteliuose ar rajonų centruose. Didžiausio formato parduotuvėse dalis prekybos ploto išnuomojama specializuotoms parduotuvėms, kad klientai galėtų patogiai rasti visas prekes ir paslaugas vienoje vietoje. O "Maxima X" tapo bendruomenės parduotuve arti namų, į kurią žmonės užsuka kasdien greitai nusipirkti reikalingiausių produktų.

Paslaugus personalas

Nuolatinė "Maximos" klientė prisipažino, kad ne visada jai pavyksta surasti kokią nors reikiamą prekę, tačiau tuomet į pagalbą atskuba "Maximos" personalas. Tiek salės darbuotojai, tiek kasininkai visada maloniai pagelbės, o išeinant iš parduotuvės – ir gerą žodį pasakys.

"Visada apsipirkus kasininkai palinki geros dienos, o jei reikia ko pasiklausti ar paprašyti atnešti prekę, kurios nebėra lentynoje, visada paslaugiai padės. Tikrai galima sakyti, kad čia dirba paslaugūs ir mandagūs žmonės", – teigė ponia Raminta.

Pašnekovė pridūrė, jog dėl to, kad galima vienoje vietoje rasti visas reikiamas prekes ir už jas nepermokėti, ji rekomenduoja kitiems užsukti į "Maximą". Ponia Raminta prasitarė, kad kolegijoje dėsto užsienio studentams, tad net ir jie žino šį prekybos tinklą ir čia dažnai apsiperka.

Mane tenkina gausus ir įvairus prekių asortimentas, patogiai išdėstytos prekių lentynos ir čia taikoma nuolaidų sistema.

Įsitikinti, kad čia pigiau

Palyginti savo įprastų prekių krepšelius į projektą "Maximoje pirkti apsimoka" prekybos tinklas pakvietė įvairiausius žmones, nes apsiperkant sutaupyti pinigų ir laiko rūpi visiems – studentams, senjorams, vienišiams, nedidelėms ir gausioms šeimoms.

"Kasdien stebime kainas rinkoje, siekdami užtikrinti mūsų klientams geriausią jų perkamo krepšelio kainą. Vykdome daug nuoseklių veiksmų, kurie kuria vertę pirkėjams: "Mažos kainos garantijos" programa, akcijų gausa, "Ačiū" lojalumo programos teikiama nauda, Didžiosios nuolaidų dienos, Grožio, švaros ir kitos mugės bei labai platus prekių pasirinkimas, leidžiantis kiekvienam išsirinkti ne tik tinkamiausias produkto savybes, bet ir patraukliausią kainą. Taip gimė idėja papasakoti apie tai, kad "Maximoje" pirkti apsimoka per skirtingų, tikrų pirkėjų apsipirkimo istorijas", – sakė "Maximos" komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Per šią kampaniją klientai renkasi savo įprastus produktus "Maximoje", po to prekių kainos palyginamos su kitais prekybos tinklais. Tokio apsipirkimo tikslas – įsitikinti, kad "Maximoje" įsigytas krepšelis kainavo mažiau nei kitose parduotuvėse. Dalyvauti kampanijoje buvo pakviesti skirtingų profesijų, amžiaus grupių, šeiminės padėties, įvairių pomėgių žmonės.

Tai yra drąsi kampanija, nes ir kiti prekybos tinklai skelbia įvairias akcijas, rungtyniauja dėl klientų palankumo, taigi čia negali būti jokio melo. Tad kaip pasiekiama, kad prekių krepšelis taptų pigesnis nei kitur?

"Maximos" interneto svetainėje skelbiama, kad jos atstovai tikrina net 2 tūkst. perkamiausių prekių kainas didžiuosiuose prekybos tinkluose. Jei randama kitur pigiau, iš karto sumažinama kaina "Maximos" parduotuvėse.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų