Artėjant eurui didėja pirkėjų susirūpinimas dėl naujos valiutos atnešamų pokyčių, rodo prekybos tinklo „Maxima“ duomenys.
Pastaraisiais mėnesiais skambučių į nemokamą „Maxima“ infoliniją srautas nuosekliai auga: rugpjūčio mėnesį augo 2,6 proc., liepos mėnesį buvo fiksuojamas analogiškas augimas. Skambindami pirkėjai vis dažniau domisi, ar maisto produktų ir kitų prekių kainos perskaičiuotos sąžiningai, ar kainų pokyčiams įtakos neturi kiek daugiau nei po trijų mėnesių litą pakeisiantis euras.
„Euro įvedimo laikotarpiu mums ne tik svarbu užtikrinti, kad kainos būtų perskaičiuotos sąžiningai ir teisingai, o visos kasdienės finansinės operacijos parduotuvėse vyktų sklandžiai, bet ir kad mūsų klientams dėl to nekiltų nė menkiausių abejonių. Nemokama „Maxima“ infolinija – tai galimybė mums išgirsti klientus, atsakyti į jiems rūpimus klausimus ir išsklaidyti jų abejones, jei tokių kyla“, – sako „Maxima LT“, UAB generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
„Maxima LT“ skatina klientus, kilus klausimams dėl naujosios valiutos, kreiptis į nemokamos informacinės linijos ar parduotuvių darbuotojus. Kol kas su euru susijusių klausimų srautas dar nėra didelis, tačiau remiantis kitų šalių patirtimi, kuriose taip pat veikia prekybos tinklas „Maxima“, artėjant naujos valiutos įvedimui užklausų skaičius sparčiai auga ir piką pasiekia per pirmąsias savaites, kai rinkoje jau pradeda cirkuliuoti nauja valiuta.
Šiuo metu į infoliniją besikreipiantiems tinklo parduotuvių klientams svarbiausi klausimai – susiję su maisto ir kitų prekių kainų pokyčiais. Klientai domisi, ar kainų pokyčiams įtakos neturi kiek daugiau nei po trijų mėnesių litą pakeisiantis euras, infolinijos darbuotojų prašoma įvardinti kursą, kuriuo remiantis vieno ar kito produkto kaina buvo perskaičiuota.
Dvigubas kainų žymėjimas šalies gyventojams – naujas, neįprastas reiškinys, tad tiek infolinijos, tiek ir tinklo parduotuvių darbuotojams tenka klientams aiškinti, kuria kaina etiketėje – nurodyta litais ar eurais – reikėtų vadovautis. Domimasi ir tuo, kaip bus konvertuojami „Ačiū“ kortelėse sukaupti pinigai, kaip vyks atsiskaitymas naująja valiuta, jau įvedus eurą ir pan.
Darbuotojų paruošimui atsakyti į klientams kylančius klausimus „Maxima“ skiria ypatingą dėmesį. Jau paruoštas dažniausiai klientų užduodamų klausimų registras, kuris atsižvelgus į klientų užklausas bus nuolat pildomas. Tai palengvins infolinijos darbuotojų darbą ir padės klausiantiems suteikti išsamią ir argumentuotą informaciją.
Sklandžiam parduotuvių darbui užtikrinti pereinant nuo lito prie euro, specialiai ruošiamos duomenų bazės, apskaitos ir atsiskaitymų bankinėmis kortelėmis sistemos, kasos aparatai, kurių tinklo parduotuvėse įrengta beveik 2 tūkst., perprogramuojama kita parduotuvėse sumontuota prekybinė įranga – svarstyklės, kaupikliai ir pan. Taip pat baigiama ruošti darbuotojų mokymo darbui su euru programa ir jau spalį bus pradėti personalo mokymai.
Nemokama „Maxima“ klientų infolinija veikia nuo 2008 metų. 7 dienas per savaitę klientai, paskambinę nemokamu infolinijos telefonu 8 800 20050, gali užduoti jiems aktualius klausimus ir išsakyti savo pastebėjimus, pasiūlymus, skundus. Kas mėnesį vidutiniškai sulaukiama iki 7 tūkst. klientų skambučių.
Naujausi komentarai