Pereiti į pagrindinį turinį

Privačių SEB banko klientų laukia kainodaros naujovės

2016-11-14 14:13
DMN inf.

Nuo 2017 m. vasario 1 d. SEB bankas keis paslaugų planų kainodarą privatiems klientams. Paslaugų planai kainuos pigiau negu anksčiau ir už fiksuotą mėnesio mokestį bus siūloma daugiau paslaugų negu iki šiol. Nuo vasario į paslaugų planą bus įtraukta ne tik mokėjimo kortelė, visų sąskaitų administravimas, lėšų eurais įskaitymas iš kitų Lietuvoje registruotų bankų ar Europos Sąjungos (ES) ir Europos ekonominės erdvės EEE) šalių bei Šveicarijos, SMS žinutės iš banko, bet ir neriboti pervedimai internetu eurais bei kitos kasdienės banko paslaugos.

T. Urbelionio / BFL nuotr.

„Paslaugų planas yra skirtas dažnai mūsų banko paslaugomis besinaudojančiam klientui, kuris nori sumaniai tvarkyti kasdienius savo finansus ir sutaupyti. Į paslaugų planą yra įtrauktos visos reikalingiausios banko paslaugos, padedančios pajamas ir išlaidas tvarkyti patogiau, ir jis kainuoja pigiau nei perkant šias paslaugas atskirai. Atsižvelgdami į tai, kad vis daugiau klientų nori paslaugomis naudotis elektroninėje erdvėje, į paslaugų planus nuo šiol įtraukėme neribotą skaičių pervedimų internetu eurais į SEB banką, kitus Lietuvos ar ES ir EEE šalių ar Šveicarijos bankus“, –  sako SEB banko Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Vaidas Žagūnis.

Neriboti pervedimai internetu ir SMS iš banko

Kaip ir iki šiol, SEB bankas siūlys du pagrindinius paslaugų planus: „Sumanu“ ir „Sumanu Plius“. Kiekvienas klientas galės pasirinkti tą planą, kuris labiausiai atitinka jo poreikius.

Planai skiriasi pagal išduodamą mokėjimo kortelę (atitinkamai debeto kortele ir debeto bei kredito kortelėmis su kelionių draudimu) ir nemokamo grynųjų pinigų išsiėmimo SEB ir DNB bankomatuose Lietuvoje limitais (atitinkamai iki 550 Eur/mėn. ir 1 000 Eur/mėn.). Į šiuos limitus neskaičiuojamas grynųjų pinigų paėmimas atsiskaitant kortele už pirkinius parduotuvių kasose, kai kiekvienąkart klientas gali nemokamai iš savo sąskaitos pasiimti iki 100 Eur.

Pagal šiuos planus nuo vasario mėn. klientai galės atlikti ir neribotą skaičių pervedimų internetu eurais į bankus Lietuvoje bei kitose ES ir EEE šalyse bei Šveicarijoje, įskaitant įmokų ir mokesčių mokėjimą bei e. sąskaitų apmokėjimą, taip pat gauti neribotą skaičių SMS žinučių iš banko apie lėšų likutį sąskaitose, pokyčius jose, tam tikras savo finansines operacijas ar paslaugas.

Be to, be papildomo mokesčio klientai gali keisti PIN kodą SEB bankomate, įmokėti grynuosius į sąskaitas  SEB bankomatuose Lietuvoje, atidaryti ir valdyti kaupiamąją sąskaitą be aptarnavimo mokesčio.

Įprasta šių paslaugų planų kaina bus atitinkamai 1,80 Eur/mėn. ir 3 Eur/mėn. Mokant už į planus įtrauktas paslaugas atskirai, vidutiniškai per mėnesį klientas mokėtų nuo 2,7 iki 4,7 Eur/mėn. 

Pigesni paslaugų planai

Tie, kieno darbo užmokestis pervedamas į SEB banke esančią sąskaitą, paslaugų planu „Sumanu“ galės naudotis už specialią kainą – tik 1 Eur/mėn. Už dar mažesnę specialią kainą – 0,7 Eur/mėn. – paslaugų planu „Sumanu“ galės naudotis senjorai. Jaunimui taip pat bus taikoma speciali paslaugų plano „Sumanu“ kaina – 0,5 Eur/mėn., o moksleiviams šis paslaugų planas bus nemokamas. Jaunimas ir moksleiviai, užsisakę šiuos planus, galės naudotis atitinkamai 200 Eur/mėn. ir 100 Eur/mėn  nemokamo grynųjų pinigų išsiėmimo SEB ir DNB bankomatuose Lietuvoje limitais.

SEB klientai nuo 2017 m. vasario 1 d. taip pat galės įsigyti Lietuvos banko patvirtintą pagrindinės mokėjimo sąskaitos paslaugų krepšelį už 1,5 Eur/mėn. (planą „Standartas“), o socialiai remtiniems žmonėms jis kainuos – 0,75 Eur/mėn.

Vienas minimalus pagrindinių paslaugų mokestis

Už pagrindines banko paslaugas klientas galės mokėti ir atskirai pagal naujus banko įkainius, kurie įsigalios nuo 2017 m. vasario 1 dienos. Privatiems klientams nebeliks atskiro sąskaitos tvarkymo mokesčio ir mokesčio už lėšų eurais įskaitymą į sąskaitą  iš Lietuvos, ES ir EEE bankų – juos pakeis vienas minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis (0,7 Eur/mėn.), tačiau paslaugų planą pasirinkę klientai šio mokesčio nemokės.

Pokyčiai skatina naudotis savitarna

Nuo 2017 m. vasario 1 d. keisis ir kai kurie kiti banko paslaugų įkainiai privatiems klientams, daugiausiai susiję su grynųjų pinigų operacijomis banko skyriuose, mokėjimo kortelėmis ar kai kuriomis kitomis banko paslaugomis: vertybinių popierių saugojimu ir operacijomis, lizingo ir kai kurių kitų sutarčių administravimu, čekiais, pinigų pervedimu į kitus Lietuvos ir užsienio bankus, banko pažymomis.

Keisdamas įkainius, bankas ir toliau klientus skatina aktyviai naudotis patogiais ir saugiais savitarnos kanalais, visų pirma elektroninėmis banko paslaugomis, kurios išlieka pigia ar net nemokama alternatyva. Su pokyčiais galima susipažinti Banko paslaugų ir operacijų kainyne (PDF, 385 KB).

Jei klientas sutinka su išvardintais įkainių ir paslaugų teikimo sąlygų pokyčiais, jam nereikia atlikti jokių veiksmų. Jei klientas nesutinka su SEB banko paslaugų ir operacijų kainyno pakeitimais, jis turi teisę neatlygintinai nutraukti su banku sudarytą bendrąją sutartį iki 2017 metų vasario 1 dienos. Jeigu iki to laiko klientas nepraneš bankui apie pageidavimą nutraukti bendrąją sutartį, nauji SEB banko paslaugų įkainiai ir sąlygos klientui įsigalios nuo 2017 metų vasario 1 dienos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų