„Įgyvendindami IT sistemų atnaujinimo projektą, siekėme savo darbuotojams sudaryti galimybes kiekvieną užduotį atlikti greičiau ir patogiau, automatizuoti rutininius darbus bei taip palengvinti darbo sąlygas. Naujojo sistemų atnaujinimo rezultatus netrukus pajus ir mūsų klientai – tai reikšmingai prisidės prie planuojamų ateities projektų gerinant apsipirkimo patirtį“, – teigia Ingrida Starovoitova, „Kesko Senukai“ pardavimo direktorė.
Pasak jos, sausio 1–2 dienomis vyksiantiems vidinių sistemų atnaujinimo darbams buvo ruoštasi iš anksto, tad pirkėjai neturėtų pajusti nepatogumų. Tačiau klientų aptarnavimo centrų darbuotojai bus pasiruošę pagelbėti pirkėjams bei operatyviai reaguoti į neplanuotus trikdžius, jei tik tokie iškiltų. Tad kaip ir įprastai, iškilus klausimų ar pastebėjus netikslumų, pirkėjai kviečiami kreiptis į parduotuvių informacijos centrus arba telefonu 8 700 11119.
Informacinių sistemų atnaujinimo darbai nėra vienintelės šių metų „Kesko Senukai“ investicijos į technologinius sprendimus. Vasarą įmonė pristatė naują paslaugą „Pilna lentyna“, suteikiančią galimybę klientams parduotuvėje su konsultantų pagalba išsirinkti ir užsisakyti norimą prekę iš bet kurios „Senukų“ parduotuvės ar elektroninės parduotuvės Senukai.lt.
Taip pat šiais metais bendrovė atnaujino lojalumo korteles „Naujakurys“ ir „Proficard“ bei investavo į daugiakanalės prekybos vystymo sprendimus. Buvo pristatyta nauja lojalumo sistema „Smart net“, kuri veikia visuose įmonės prekybos kanaluose. Netrukus ši lojalumo sistema bus įdiegta ir kompanijos valdomose parduotuvėse Latvijoje bei Estijoje.
„Kesko Senukai“ valdomą prekybos tinklą sudaro 89 nuosavos ir franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovei priklauso ir elektroninę prekybą plėtojanti „Kesko Senukai Digital“, valdanti elektronines parduotuves „Senukai.lt“, „1A.lt“, „K-Senukai.lv“, „1A.lv“, „K-Rauta.ee“ ir „1A.ee“.
Naujausi komentarai