Pereiti į pagrindinį turinį

Šiemetinė „Audimo“ olimpinė kolekcija – populiaresnė

2016-08-08 13:23
DMN inf.

Sporto aprangos gamintoja Kauno bendrovė "Audimas" Rio de Žaneiro olimpinės kolekcijos per tris prekybos mėnesius pardavė 15 proc. daugiau negu per tą patį laikotarpį šalies gyventojai įsigijo Londono žaidynėms siūtos aprangos.

Šiemetinė „Audimo“ olimpinė kolekcija – populiaresnė
Šiemetinė „Audimo“ olimpinė kolekcija – populiaresnė / A. Ufarto/BFL nuotr.

"Vertinant šioms olimpinėms žaidynėms pristatytos kolekcijos pardavimus, matome, kad jie geresni nei prieš ketverius metus vykstant žaidynėms Londone. Šiuo metu esame pardavę 16,5 tūkst. marškinėlių, šortų, kelnių ir kitų drabužių. Turint mintyje, kad olimpiada prasidėjo tik praėjusią savaitę, tai išties geri rezultatai", - BNS teigė "Audimo" generalinė direktorė Jurgita Būdienė.

Pasak jos, prieš ketverius metus vykusios Londono olimpiados kolekcijos per tris pirmuosius prekybos mėnesius buvo parduota maždaug 14 tūkst. drabužių.

Olimpinės kolekcijos rūbus, kuriais yra prekiaujama, vilkės į žaidynes išvykę šalies sportininkai ir jų palaikymo komandos.

Olimpines kolekcijas "Audimas" siuva nuo 2000 metų.

"Audimas" šiemet planuoja parduoti produkcijos už 30 mln. eurų - tiek pat, kaip ir 2015 metais, kai jos pajamos siekė 30,14 mln. eurų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų