Pereiti į pagrindinį turinį

Skubi reakcija apsaugojo gyventojus nuo nepatogumų

2021-09-10 02:00
DMN inf.

Avarijas daugiabučiuose šalinantys specialistai yra tarsi greitojo reagavimo būrys, pirmasis atskubantis gyventojams į pagalbą. Ir nors meistrų pastangos išgelbėjus gyventojų turtą neretai lieka už kadro, vyrai neslepia – padėti gyventojams ištikus bėdai yra jų pareiga, o jei už tai sulaukiama ir padėkų, tai juos motyvuoja dvigubai.

Skubi reakcija apsaugojo gyventojus nuo nepatogumų
Skubi reakcija apsaugojo gyventojus nuo nepatogumų / „Mano BŪSTO“ nuotr.

Jeigu ne operatyvi „Mano BŪSTO“ pagalba, vieno daugiabučio namo gyventojai nežinia kiek dienų būtų gyvenę be karšto vandens ir šildymo vonioje. Šio namo šilumos mazge savaitgalį sugedo cirkuliacinis karšto vandens sistemos siurblys. Tokie gedimai, ypač savaitgaliais, kai daugiabučiuose nuolat būna daug žmonių, sukelia gyventojams daug nepatogumų.

Įvykus avarijai, nedelsiant atvyko „Mano BŪSTO“ technikai. Įvertinę situaciją ir paaiškinę problemos mastą gyventojams, vyrai nutarė nieko nelaukti ir susidėvėjusį įrenginį keisti nauju. Tad jau kitą dieną namo gyventojai savo butuose galėjo naudotis visais civilizacijos patogumais. Karšto vandens ir šilumos tiekimas buvo sutvarkytas.

Operatyvus „Mano BŪSTO“ specialistų atliktas darbas neliko nepastebėtas ir namo gyventojų. Daugiabučio įgaliotinis Antanas visų bendraturčių vardu parašė oficialią padėką bendrovei ir joje dirbantiems specialistams.

Džiaugiuosi, kad „Mano BŪSTE“ dirba savo srities žinovai, kurie tikrai greitai išsprendė problemą ir nepaliko mūsų keblioje situacijoje.

„Savaitgalį susidūrėme su problema dėl karšto vandens tiekimo. Suskubome kreiptis į tarnybą pagalbos ir tikrai greitai sulaukėme įmonės specialistų vizito. Džiaugiuosi, kad „Mano BŪSTE“ dirba savo srities žinovai, kurie tikrai greitai išsprendė problemą ir nepaliko mūsų keblioje situacijoje. Todėl namo gyventojų vardu reiškiame nuoširdžią padėką įmonės administracijai ir technikams už suteiktą pagalbą likviduojant gedimą namo šilumos mazge“, – pasakojo namo įgaliotinis.

„Mano BŪSTAS“ nuolat tobulina veiklos procesus ir investuoja į inovatyvius sprendimus, todėl avarinės tarnybos efektyvumo rodikliai nuolat gerėja. Tai rodo ir pastarųjų metų statistika. Šiemet vidutinis gedimo daugiabutyje name likvidavimo laikas nuo avarinės tarnybos darbuotojų darbo pradžios iki darbo pabaigos buvo 34 minutės, o vidutinis brigados reagavimo laikas nuo užregistruoto pranešimo apie gedimą iki jo šalinimo darbų pradžios – 69 minutės.

Iš viso per pastaruosius metus kauniečių turtą „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba skubėjo gelbėti net 6 159 kartus, arba beveik septyniolika kartų per dieną. Didžiąją dalį iškvietimų – 3 378 – sudarė šalto vandens ir nuotekų sistemų gedimai. Kiek mažiau – 820 kartų – specialistai vyko tvarkyti elektros gedimų.

Bendrovė kiekvieną mėnesį sulaukia po keliasdešimt klientų padėkų ne tik už operatyviai išspręstas namo problemas, bet ir suteiktas konsultacijas bei patarimus. Kai kurie klientai atsidėkoja oficialiomis raštiškomis padėkomis, tačiau pasitaiko ir tokių, kurie primygtinai prašo skirti darbuotojams premijas ar net patys susiranda jiems pagelbėjusius specialistus ir vaišina juos tortais ar kitokiais skanėstais.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų