Didžiausią lėšų dalį subrangovams skyrė „Geležinkelių projektavimas“ - ji sudarė daugiau kaip 60 procentų.
„Vidaus sandoriai kai kuriais atvejais gali padėti įmonei veikti efektyviau, nes galima reikalingą prekę ar paslaugą nusipirkti per labai trumpą laikotarpį. Tačiau tuo negali būti piktnaudžiaujama, kai vidaus sandoris pasirenkamas tik tam, kad būtų išvengta viešųjų pirkimų procedūrų. Geriausia apsauga nuo tokio piktnaudžiavimo – viešumas. Šio principo laikysimės ir ateityje“, - pranešime spaudai sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
„Lietuvos geležinkeliai“ su antrinėmis įmonėmis: Geležinkelio tiesimo centras, Geležinkelių aplinkosaugos centras, „Geležinkelių projektavimas“, „Gelsauga“ ir Vilniaus lokomotyvų remonto depas 2015 metais sudarė vidaus sandorių už 76,471 mln. eurų, 2016 metais - už 89,141 mln. eurų, iš jų antrinių įmonių subrangovams teko atitinkamai 18,718 mln. eurų ir 12,36 mln. eurų. 2015 metais subrangovams teko 24,5 proc., o 2016-aisiais - 13,9 proc. visų vidaus sandorių lėšų.
Su „Geležinkelių projektavimu“ pasirašytų vidaus sandorių vertė 2015 metais siekė 10,617 mln. eurų, 2016 metais - 8,722 mln. eurų, iš kurių subrangovas teko atitinkamai 7,119 mln. ir 4,681 mln. eurų, arba 67,1 proc. ir 53,7 proc. visų lėšų.
Naujausi komentarai