Tuomet kyla klausimų, kam daromos įvairios reformos, skatinama naudoti elektroninius atsiskaitymo būdus, jei toli gražu ne visur galima jais atsiskaityti. Kai kurios gyvenimiškos situacijos parodo, kad grynųjų pinigų kišenėje visada verta turėti.
„Jums grynų pinigų nereikia, laikykite tik banke... Valstybinėje įstaigoje atsiskaitymai – tik grynais“, – taip savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje rašė Darius Jonušis.
Vyras pasidalijo nuotrauka iš Registrų centro, kur norėjo savitarnos kasoje atsiskaityti už jam suteiktas paslaugas.
J. Kalinsko/BNS nuotr.
„Kauno diena“ pasiteiravo, kodėl Registrų centre negalima atsiskaityti banko kortele. Šios įstaigos atstovai patikslino, kad padaliniuose už Registrų centro teikiamas paslaugas galima atsiskaityti įvairiais būdais, o klientas buvo suklaidintas.
Sutinkame, kad nuotraukoje matoma informacija galimai klaidina klientus.
„Visuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose galima atsiskaityti tiek bankine kortele, tiek grynaisiais pinigais. Socialiniame tinkle paskelbtame įraše ir nuotraukoje matomas savarankiško atsiskaitymo terminalas ir tik šiame terminale klientai gali atsiskaityti grynaisiais pinigais. Tačiau padalinyje taip pat veikia ir įprasta kasa, kurioje klientai už paslaugas gali atsiskaityti ir grynaisiais pinigais, ir banko kortele“, – komentavo Registrų centro atstovas spaudai Mindaugas Samkus.
„Sutinkame, kad nuotraukoje matoma informacija galimai klaidina klientus dėl atsiskaitymo galimybių, todėl šią informaciją nedelsiant patikslinsime. Be to, už visas Registrų centro paslaugas klientai gali atsiskaityti bankiniu pavedimu, „Perlo“ terminaluose ar Registrų centro savitarnoje, jei paslaugos užsakomos savitarnos sistemoje“, – pridūrė pašnekovas.
Po „Kauno dienos“ publikacijos Registrų centras pakeitė užrašą ant savitarnos kasos, kad neliktų dviprasmybių.
Registrų centro nuotr.
Naujausi komentarai