„Prekybos vietoje norint atsiskaityti už prekes ar paslaugas, „Swedbank“ klientams tereikės atrakinti savo telefoną ir jį pridėti prie bekontakčio kortelių skaitytuvo. Siekiant užtikrinti šių mokėjimų saugumą, atsiskaityti telefonu nepavyks, jei jo ekranas nėra aktyvuotas ar neįvestas jo užrakto kodas“, - sakė „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.
Vienos atsiskaitymo telefonu operacijos limitas siekia iki 150 eurų. „Swedbank“ klientai atsiskaityti telefonu gali jiems įprastose prekybos ir paslaugų vietose, kuriose iki šiol jie galėjo atsiskaitinėti bekontaktėmis mokėjimo kortelėmis. Tuo metu verslininkams, norintiems savo klientams pasiūlyti bekontakčio atsiskaitymo telefonu galimybę, investuoti į papildomą įrangą nereikia - jiems užtenka turėti bekontaktį kortelių skaitytuvą.
„Swedbank“ visoje šalyje yra įrengęs daugiau kaip 12 tūkst. bekontakčių kortelių skaitytuvų, jie sudaro virš 70 proc. viso banko administruojamo kortelių skaitytuvų tinklo. Šiuo metu bekontaktes korteles jau turi virš 750 tūkst. „Swedbank“ klientų.
„Swedbank“ duomenys rodo, kad per pastaruosius metus bekontakčių atsiskaitymų skaičius išaugo daugiau nei 10 kartų. Vidutiniškai klientai per mėnesį bekontakte kortele atsiskaito 12 kartų.
Bekontakčių atsiskaitymų telefonu programėlė kol kas veikia tik telefonuose su operacine sistema „Android“, 6 arba naujesne jos versija.
ELTA primena, kad bekontaktė kortelė leidžia už prekes ir paslaugas atsiskaityti priglaudus kortelę prie skaitytuvo, nesurenkant PIN kodo. Didžiausia suma, kuria galima atsiskaityti bekontakčiu būdu, yra 25 eurai.
Tiesa, naudojantis bekontakte kortele, klientų kartais prašoma įvesti PIN kodą. Tai yra saugumo priemonė, užtikrinanti, kad kortele naudojasi būtent jos savininkas.
P. Peleckio / BFL nuotr.
Naujausi komentarai