„Pasinaudoti „Swedbank“ žaliąja iniciatyva galės visi privatūs ir verslo klientai, kurie nuspręs įsigyti naują hibridinį, elektrinį ar benzininį bet kokio gamintojo modelį, kurio anglies dvideginio emisija neviršija 95 g/km. Ši žalioji iniciatyva yra ilgalaikė „Swedbank“ strategija skatinti įsigyti aplinkai draugiškus automobilius“, - pranešime spaudai cituojamas „Swedbank“ Vartojimo paskolų ir automobilių finansavimo departamento direktorius Tomas Pulikas.
Remiantis banko užsakymu atlikta gyventojų nuomonės apklausa, trys pagrindiniai dalykai, kurie paskatintų šalies vairuotojus rinktis naują aplinkai draugiškesnį automobilį - tai mažesnė tokių modelių kaina (62 proc.), mokesčių lengvatos (36 proc.) ir palankesnės finansavimo sąlygos (29 proc.). Tuo metu vedini vien tik aplinkosauginių motyvų ekologiškesnius automobilius būtų linkę įsigyti 9 proc. vairuojančių šalies gyventojų.
„Pasauliniai klimato pokyčiai yra ne tik politikų ar aplinkosaugos ekspertų diskusijų tema. Šie pokyčiai vis aiškiau matomi ir kasdieniame gyvenime, ir vienas iš būdų prisidėti prie švaresnės aplinkos - tai ekologiškesnio transporto pasirinkimas. Pristatydami „Swedbank“ žaliąją iniciatyvą siekiame, kad nauji aplinkai draugiški automobiliai būtų finansiškai prieinami kuo daugiau gyventojų ir verslo įmonių bei organizacijų“, - sakė T. Pulikas.
Tikimasi, kad ši iniciatyva kartu su besikeičiančiu šalies gyventojų ir verslo sektoriaus požiūriu bei planuojamomis mokestinėmis lengvatomis prisidės prie naujesnio ir ekologiškesnio šalies autoparko. Kaip rodo „Regitros“ duomenys, Lietuvoje šiuo metu dominuoja 10 metų ir senesnės transporto priemonės, daugiau kaip pusė jų yra su taršesniais senesnės technologijos dyzeliniais varikliais.
Tuo metu nauji automobiliai su tokiomis aplinkai draugiškomis technologijomis kaip hibridinė ar elektrinė pavara, didesniajai daliai šalies gyventojų kol kas nėra patrauklūs. Didžioji dalis (68 proc.) apklaustų šalies gyventojų nurodo, kad juos nuo tokių automobilių įsigijimo sulaiko didelė jų kaina, beveik 40 proc. nurodo nepakankamai išvystytą infrastruktūrą tokių automobilių eksploatavimui, 26 proc. - ribotą tokių automobilių įveikiamą atstumą be papildomo įkrovimo.
Naujausi komentarai