Pereiti į pagrindinį turinį

Turizmo departamentas: nuo „Fresh Travel“ nukentėjo per 2,3 tūkst. klientų

2014-11-17 14:52
BNS inf.
Turizmo departamentas: nuo „Fresh Travel“ nukentėjo per 2,3 tūkst. klientų
Turizmo departamentas: nuo „Fresh Travel“ nukentėjo per 2,3 tūkst. klientų / R. Vilimo / BFL nuotr.

Dėl kelionių organizatorės „Fresh Travel“ nemokumo nukentėjo daugiau kaip 2,3 tūkst. klientų, o jos keliones pardavinėjusius grupinių pardavimų portalus valdančios įmonės „Cherry Media“ sąskaitoje dar yra daugiau nei 0,5 mln. litų. Bendrovė aiškinasi, kaip grąžinti pinigus keliones nusipirkusiems, bet neišvykusiems klientams, nes tai daryti jai uždraudė antstoliai.

Tokius duomenis pirmadienį pateikė laikinasis Turizmo departamento direktorius Juozas Raguckas ir „Cherry Media“ vadovas Vilius Juraitis.

„Tų labiausiai nukentėjusių žmonių apie 80 proc. yra įsigiję keliones per grupinių pardavimų portalus“, - spaudos konferencijoje sakė J.Raguckas.

„Cherry Media“ vadovas V.Juraitis teigė, kad aiškinamasi, kokia yra pinigų turistams grąžinimo tvarka.

„Darome viską, ką galime, tačiau sieksime išvengti situacijos, kad mums patiems nereikėtų susimokėti du kartus - vieną kartą klientams, o kitą kartą - „Fresh Travel“ bankroto administratoriui“, - sakė „Cherry Media“ vadovas.

Anksčiau skelbta, kad nukentėjusių turistų skaičius yra apie 1300.

Turizmo departamentas jau kreipėsi į Generalinę prokuratūrą dėl galimai neskaidrios „Fresh Travel“ veiklos ir lėšų panaudojimo.

„Fresh Travel“ apie savo nemokumą paskelbė praėjusį penktadienį, tą pačią dieną Turizmo departamentas sustabdė įmonės veiklos pažymėjimą.

„Fresh Travel“ šiemet tapo ketvirtąja kelionių organizatore, kuri paskelbė apie savo nemokumą. Šiuo metu bankrutuoja įmonės „Go Planet Travel“, „Go Baltic Travel“ ir „Neoturas“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų