Pereiti į pagrindinį turinį

Tyrimas: „Maxima“ – žmogiškiausias prekės ženklas Lietuvoje

2020-10-13 09:25

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pripažintas žmogiškiausiu prekės ženklu Lietuvoje ir užėmė antrą vietą mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge, rodo „DDB Brand capital“ Baltijos šalyse atlikto tyrimo rezultatai. Mylimiausi prekių ženklai Baltijos šalyse paskelbti spalio 2 dieną, Latvijoje, renginio „Baltic Brand Awards 2020“ metu.

Tyrimas: „Maxima“ – žmogiškiausias prekės ženklas Lietuvoje
Tyrimas: „Maxima“ – žmogiškiausias prekės ženklas Lietuvoje / V. Skaraičio / Fotobanko nuotr.

Žmogiškiausias prekės ženklas, kaip teigiama „Maximos“ pranešime, renkamas remiantis įmonės socialinės atsakomybės veikla. Respondentai klausiami, ar konkretus prekės ženklas yra socialiai atsakingas bei kuria pridėtinę vertę visuomenei.

Pagal „DDB Brand capital“ Baltijos šalyse atliktą tyrimą, lietuvišką prekybos tinklą „Maxima“ bendrame reitinge lenkia tik „Swedbank“. Prekybos tinklas mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge aplenkė tokius prekės ženklus kaip „Omniva“, „Tele 2“, „Samsung“, o bendrame Lietuvos reitinge – „Lidl“ bei „Telia“. Latvijoje „Maxima“ pagal geriausią kainos ir kokybės santykį užėmė pirmą, o Estijoje – antrą vietą.

„Brand Capital“ – kiekybinis tyrimo metodas, sukurtas „DDB“ tinkle ir pritaikytas Baltijos rinkai, nuo 2004 m. kasmet atliekamas Latvijoje, o nuo 2012 m. – visose Baltijos šalyse. Kiekvienoje šalyje apklausiama po 1000 respondentų. Tyrimo ir apdovanojimų tikslas, kaip pažymima „Maximos“ pranešime, – išsiaiškinti didžiausių prekės ženklų, veikiančių Baltijos šalyse, vertę bei įtaką. Pagrindiniai apklausos vertinimo kriterijai – klientų planuojami apsipirkimai ir emocinis prisirišimas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų