VMI ir „Sodra“ sieks efektyviau įgyvendinti vieno langelio principą Pereiti į pagrindinį turinį

VMI ir „Sodra“ sieks efektyviau įgyvendinti vieno langelio principą

2018-02-27 10:17

Vilniaus ir Klaipėdos apskričių valstybinių mokesčių inspekcijų (VMI) padaliniuose gyventojus pradeda konsultuoti „Sodra“, o šių miestų „Sodros“ klientų aptarnavimo centruose dirbs ir VMI specialistai.

VMI ir „Sodra“ sieks efektyviau įgyvendinti vieno langelio principą
VMI ir „Sodra“ sieks efektyviau įgyvendinti vieno langelio principą / Tomo Raginos nuotr.

Pranešime teigiama, kad šiuo projektu siekiama efektyviau įgyvendinti vieno langelio principą - mokėtojams nereikės vykti į dviejų įstaigų padalinius, o informaciją jie galės gauti paprasčiau.

Vilniaus apskrities VMI viršininkė Edita Glumbakienė teigia, kad vienas Kauno VMI specialistas, dirbantis „Sodros“ skyriuje, aptarnavo 319 mokesčių mokėtojų, o „Sodros“ darbuotojas Kauno VMI patalpose priėmė 609 žmones.

„Artėjant gyventojų pajamų mokesčio deklaravimo laikotarpiui norime, kad gyventojai atsakymus į mokestinius ir socialinio draudimo klausimus gautų patogiai vienoje vietoje, o šis projektas tokią galimybę ir suteikia“, - pranešime cituojama E. Glumbakienė.

Kauno apskrities VMI duomenimis, VMI specialisto paslaugos aktualiausios įvairias deklaracijas teikiantiems gyventojams, jų susidarė beveik 60 proc. nuo bendro aptarnautų mokesčių mokėtojų skaičiaus.

Dar 15 proc. gyventojų buvo reikalinga informacija, susijusi su individualia veikla ir verslo liudijimais. VMI darbuotojas taip pat priėmė įvairius prašymus ir teikė kito pobūdžio informaciją.

Bandomasis bendras gyventojų aptarnavimo tobulinimo projektas pernai buvo pradėtas Kaune. Planuojama, kad panašus bendradarbiavimas bus pradėtas ir Šiauliuose bei Panevėžyje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra