Pereiti į pagrindinį turinį

Atviro stogo trauka

2008-08-27 09:00
Atviro stogo trauka
Atviro stogo trauka / Redakcijos archyvo nuotr.

Pro ausis švilpiantis vėjas kabrioletų mėgėjams atperka vargus kasdien valant automobilio saloną. Į pirmąjį Lietuvoje automobilių nukeliamu stogu klubą susibūrę entuziastai kartu leidžia laisvalaikį, jau spėjo surengti ne vieną suvažiavimą ir paradą, užmezgė artimą draugystę su kolegomis latviais.

Klube - apie 150 narių

Nors į pirmą Lietuvos kabrioletų klubo suvažiavimą šį pavasarį atvyko viso labo 4 automobiliai, jau po savaitės bestogių transporto priemonių mėgėjų gretos padvigubėjo. Narių sąrašas pildėsi panašia progresija ir per daugiau nei 4 mėnesius šis klubas suvienijo apie 150 narių.

Trečdalis jų - aktyvūs dalyviai. Užuot laukę oficialių suvažiavimų, jie kiekvieną savaitgalį renkasi ant vieno prekybos centrų, įsikūrusių sostinės Savanorių prospekte, stogo ir kartu leidžia laisvalaikį.

"Manau, kad per tokį trumpą laiką pavyko suburti išties nemažai bendraminčių. Ir jų vis daugėja - po kiekvieno atgarsio visuomenėje prie mūsų prisideda vis nauji kabrioletų savininkai. Automobilių nukeliamu stogu klube galima rasti atstovų iš daugelio šalies miestų", - "Ratams" sakė "Cabrio" klubo prezidentas Lukas Mackevičius.

Draugystė su latviais

Nors anksčiau kabrioletai buvo savotiškas prabangos ženklas, L.Mackevičius sako, kad dabar jų paskirtis kiek pasikeitė. "Tai pramoga, savotiškas laisvalaikio pomėgis. Pats kasdien važinėju darbiniu automobiliu, o savo kabrioletą išvairuoju tik savaitgaliais. Iš klubo narių pasakojimų susidariau nuomonę, kad anksčiau dauguma turėjo motociklus ir paskui persėdo į kabrioletus. Kodėl? Sunku pasakyti, matyt, mašina atviru stogu suteikia kitokį važiavimo pojūtį", - sakė 22-ejų L.Mackevičius, dirbantis vienoje iš Vilniaus reklamos agentūrų.

Jis pastebėjo, kad pirmą kartą kabrioletu važiuojančius keleivius užplūsta keisti jausmai pasigedus stogo virš galvos. "Tai tikrai labai didelis malonumas, važiuoji sau, o saulutė šviečia. Sunku net nupasakoti pojūčius, bet žmonės atkreipia dėmesį, jautiesi esąs šiek tiek išskirtinis. Žinoma, turi būti geras oras, per lietų stogą reikia uždengti", - dėstė jaunuolis.

Rugpjūčio viduryje mūsiškiai su kaimynais latviais surengė kabrioletininkų trijų dienų suvažiavimą Širvintų rajone esančioje sodyboje. Susirinko apie 20 dalyvių, latviai apžiūrėjo Kernavę, o paskutinę dieną visi išsiruošė į paradą Vilniaus gatvėmis. O po savaitės latviai kolegas lietuvius pasikvietė į analogišką renginį savo šalyje.

Kasdienis salono valymas

L.Mackevičiaus teigimu, Lietuvos kabrioletininkų klube yra įvairiausių modelių, iš kurių populiarumu niekas neprilygsta "Audi B4". Pirmą "golfuką" atviru stogu vairuojantis klubo prezidentas "audinių" be stogo suskaičiavo 6-7. Vieni "Cabrio" klubo nariai kabrioletus pirko už 6 tūkst. litų, kiti nepagailėjo ir 30-ies. "Lotus Seven" keturratis - vienintelis savadarbis kabrioletas klube, tad ir susidomėjimo iš aplinkinių sulaukia daugiausia.

"Cabrio" klubo prezidentas tikina kabrioletu laisvai važinėjantis ištisus metus, automobiliui nukeliamuoju stogu nebaisūs ir žiemos šalčiai. "Stogai gaminami trijų sluoksnių, pašiltinti, o ir automobilio šildymas veikia intensyviau. Vis dėlto žiemą stogų kilnoti nepatartina - stogo oda gali sutrūkinėti", - patarė L.Mackevičius.

Kad ir kaip malonu vasarą skrieti kabrioletu, prižiūrėdami šiuos keturračius šeimininkai praleidžia daug laiko. Bene didžiausias tokios transporto priemonės minusas - saloną tenka siurbti kone po kiekvieno pasivažinėjimo. Tačiau visus vargus ir finansines išlaidas atperka malonumas skrieti pro ausis švilpiant vėjui.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų