Tačiau vokiečiai nurodo sąlygą: „Space“ tarnaus pusę amžiaus, bet kas penkerius metus reikės atlikti visavertį pagrindinių mazgų remontą.
„Space“ bus 4,1 m (penkiavietis) arba 4,9 m (aštuonvietis) ilgio, su dviem elektros varikliais (kiekvienas – po 190 AG). Baterija – 40 kWh, vienos įkrovos pakaks nuriedėti 150 km. Papildomą energijos rezervą suteiks elektrocheminis dujų generatorius, padidinsiantis nuvažiuojamą atstumą iki 750 km. Galimas didžiausias greitis – 160 km per val.
Elektromobilio kaina kol kas neskelbiama.
Anksčiau nei „Space“ rinkoje turėtų pasirodyti Škotijos startuolio „Munro“ elektrinis visureigis „MK_1“, kuriam taip pat numatytas 50 metų darbo stažas.
Priežiūra: „Space“ tarnaus pusę amžiaus, bet kas penkerius metus reikės atlikti visavertį pagrindinių mazgų remontą. / evolution-mobility.com nuotr.
Škotų teigimu, elektromobilio ilgaamžiškumą lems jo asketiška, patikima ir nesudėtinga konstrukcija.
„MK_1“ bus galima pasirinkti su 299 AG arba 381 AG varikliais, 61 kWh arba 82 kWh (viena įkrova – 300 km arba bent 16 valandų nepertraukiamo važiavimo vien bekele) baterijomis. Didžiausias galimas greitis – 129 km/val.
„Munro“ elektrinio visureigio keliamoji galia – 1 t, jis galės vilkti priekabą su 3,5 t krovinių.
Bazinė „MK_1“ kaina neturėtų viršyti 58 tūkst. eurų. Serijinę gamybą planuojama pradėti 2024-aisiais, kasmet pagaminti po 250 vienetų.
Naujausi komentarai