Automobilių koncernas BMW atskleidė keletą techninių sprendimų ir inovacijų, kuriomis pasižymės šį rudenį tarptautiniame Frankfurto automobilių salone debiutuosiantis naujasis „BMW 7“ flagmanas. Naujos kartos sportiškas sedanas bus lengvesnis, automobilyje debiutuos naujos vairuotojui talkinančios elektroninės sistemos: naujasis „BMW 7“ parkuotis galės be vairuotojo, o multimedijos sistemą bus galima valdyti ne tik liečiant ekraną, bet ir gestais.
„Rugsėjį debiutuosiantys „BMW 7“ serijos automobiliai užbrėš naują kartelę prabangių sedanų rinkoje ir vėl patvirtins BMW, kaip inovacijų lyderio, statusą. Naudojant „BMW EfficientLightweight“ technologijas pavyko pasiekti, kad naujasis „BMW 7 Series” sedanas bus 130 kilogramų lengvesnis nei pirmtakas. Be to, šio automobilio pirkėjai galės džiaugtis unikaliu komforto ir sportiškumo deriniu ir dar neregėtų elektroninių vairuotojo asistentų gausa“, – sako BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.
Naujos technologijos leido sumažinti automobilio svorį
Automobilis buvo kuriamas atsižvelgiant į kompanijos strategiją „BMW EfficientLightweight“. Šiais laikais, kai dažnas naujas automobilis būna bent šiek tiek sunkesnis už pirmtaką, BMW inžinieriams pavyko naujojo „BMW 7“ serijos sedano svorį sumažinti 130 kilogramų.
Tokių rezultatų pavyko pasiekti naudojant lengvas, tačiau itin tvirtas medžiagas. Vienas iš sprendimų – dalis automobilio fragmentų bus gaminami iš anglies pluošto audinio, kuris taip pat naudojamas „BMW i“ serijos automobiliuose. Anglis pluošto audinys leidžia lengvas medžiagas naudoti ir ten, kur reikalingas ir itin didelis kėbulo komponentų tvirtumas.
Efektyvus variklis ir išmani transmisija
BMW atskleidė, kad būsimo „BMW 7“ serijos sedano ratus suks naujas paskutinės kartos šešių cilindrų benzininis motoras. Dėl jame naudojamų „BMW TwinPower Turbo“ technologijų variklis pasižymės puikiu galios ir kuklių degalų sąnaudų santykiu. Teigiama, kad tai bus vienas iš efektyviausių agregatų klasėje.
Sukimo momentas „BMW 7“ automobilio galinės ašies ratams bus perduodamas per patobulintą aštuonių pavarų automatinę „Steptronic“ pavarų dėžę. Pavaros bus perjungiamos atsižvelgiant ne tik į važiavimo rėžimą, bet ir į automobilio navigacijos sistemos duomenis. Tad keičiantis reljefui ar įvažiuojant į posūkių seriją, pavaros bus perjungiamos efektyviau. Unikalų komforto ir sportiškumo derinį užtikrins pneumatinė abiejų ašių pakaba su adaptyvia amortizatorių kietumo dinaminės kontrolės sistema.
„BMW 7“ serijos automobilyje debiutuos naujos elektroninės sistemos
Naujos kartos sedanas bus aprūpintas distancinio parkavimo sistema: gavus komandą iš „BMW Display Key“ rakto automobilis galės pats įvažiuoti į ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos – vairuotojui tuo metu būti automobilyje net nebūtina. Beje, ir patys „BMW 7“ rakteliai bus neįprasti – jie turės vaizduoklį-valdiklį.
Naujasis „BMW 7“ serijos sedanas bus aprūpintas informacine-pramogine „iDrive“ sistema. Viena iš šios sistemos inovacijų – naujos valdymo galimybės. Valdyti sistemą galima ne tik liečiant ekraną. BMW flagmane montuojama „iDrive“ reaguos ir į rankų judesius, tad sistemą valdyti bus galima tiesiog gestais.
Žinoma, automobilis bus komplektuojamas ir su pačiais naujausiais saugumą užtikrinančiais elektroniniais asistentais. „BMW 7“ serijos automobiliuose bus nuo susidūrimų važiuojant atbulomis apsauganti sistema. Taip pat šiame modelyje debiutuos sistema, įspėjanti vairuotoją apie iš šono, susikertančiu kursu artėjančius automobilius.
Naujausi komentarai