- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„BMW 6 Gran Turismo“ gavo apdovanojimą už geriausią kėbulo formą
-
„BMW 6 Gran Turismo“ gavo apdovanojimą už geriausią kėbulo formą
-
„BMW 6 Gran Turismo“ gavo apdovanojimą už geriausią kėbulo formą
-
„BMW 6 Gran Turismo“ gavo apdovanojimą už geriausią kėbulo formą
-
„BMW 6 Gran Turismo“ gavo apdovanojimą už geriausią kėbulo formą
Ekspertai iš viso pasaulio įvertino naująjį „BMW 6 Gran Turismo“ – gracingas automobilis kasmetinėje Bad Nauheime rengiamoje konferencijoje gavo „EuroCar Body Award 2017“ apdovanojimą. Prestižinių apdovanojimų už kėbulo inovacijas komisija buvo sužavėta efektyviomis „Gran Turismo“ išorės formomis bei kėbulo suteikiamais privalumais automobilio keleiviams.
„Šis apdovanojimas – dar vienas įrodymas, kad kurdami naująjį „Gran Turismo“ BMW inžinieriai puikiai suderino dvi svarbias ir viena su kita sunkiai tapatinamas dalis: elegantišką eksterjerą su praktišku interjeru. Naujasis „Gran Turismo“ siūlo ne tik aukščiausios klasės sedanams būdingą važiavimo komfortą, estetiško kupė išvaizdą, bet ir neprilygstamą vairavimo malonumą“, – teigia BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas
Tai jau trečias šiuose nuo 2002-ųjų rengiamuose rinkimuose gamintojo gautas apdovanojimas: 2014-aisiais buvo įvertintas sportinis kupė BMW i8, o 2015-aisiais – reprezentacinis sedanas BMW 7.
Išmanus planavimas
„BMW 6 Gran Turismo“, pristatytas antroje 2017-ųjų pusėje, pakeitė penktos serijos „BMW Gran Turismo“ automobilį. Dėl konstrukcijoje naudojamo aliuminio ir tvirto, bet lengvo plieno, vidutinis „BMW 6 Gran Turismo“ svoris, lyginant su ankstesniuoju modeliu, sumažėjo 150 kilogramų. Vien kėbulas tapo 44 kilogramais lengvesnis.
Be viso to, ženkliai pagerintos ir automobilio aerodinaminės savybės, o tai turi didelę įtaką degalų ekonomijai bei vairavimo malonumui.
„EuroCar Body Award 2017“ komisija kaip itin vertą pagyrimo aspektą pažymėjo galinį „BMW 6 Gran Turismo“ dangtį. Jis pagamintas iš vientiso aliuminio lakšto, o inžinieriai jį suprojektavo taip, kad nereikėtų atskiros vandens nubėgimo sistemos. Dėl to pavyko sumontuoti maksimalų matomumą vairuotojui ir keleiviams užtikrinantį galinį langą. Be to, pro didelį elektra pakeliamą dangtį paprasta įdėti įvairiausius krovinius, o pačio bagažo skyriaus tūris padidėjo 110 litrų, lyginant su anksčiau gamintu modeliu. Naujojo „Gran Turismo“ bagažinės talpa yra 610 litrų, o nuotoliniu būdu nulenkus galines sėdynes, gali padidėti iki 1 800 l.
„BMW 6 Gran Turismo“ daug pagyrų sulaukė ne tik už lengvesnę automobilio konstrukciją, bet ir daugybę smulkių struktūrinių atnaujinimų – panaudotos technologijos leido praktiškai nedidinant kėbulo išmatavimų padidinti erdvę salone ir užtikrinti aukščiausią saugumo lygį. Naujasis „Gran Turismo“, anot „EuroCar Body Award 2017“ komisijos, yra etalonas kitiems šio segmento automobiliams.
Erdvus interjeras užtikrina patogią kelionę visiems keleiviams, o paaukštinta sėdėjimo pozicija – puikų matomumą. Išmanų sėdynių išplanavimą įrodo tai, jog gale sėdinčių keleivių kojoms vietos – tarsi reprezentaciniame sedane, o erdvė galvai padidėjo, nors automobilio stogas tapo žemesnis.
Pažangumas
Naujasis „Gran Turismo“ turi technologijų, kurių nebuvo ankstesniame „5 serijos BMW GT modelyje“: tai automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas, priešrūkiniai LED žibintai, automatiškai tamsėjantys išoriniai veidrodėliai ir daugelis kitų. Naujausiame „Gran Turismo“ išsaugotos ir patobulintos pažangiausios automobilio parkavimo sistemos. Pastatyti erdvų automobilį į stovėjimo vietą vieni niekai, kai aplinką stebi vaizdo kameros.
Šiame modelyje veikia ir „Remote Control Parking“ sistema – nebereikia sėdėti automobilyje norint jį išvaryti iš garažo ar pastatyti į siaurą stovėjimo vietą. Naujasis „Gran Turismo“ tą padarys pats, nes užteks paspausti mygtuką ant automobilio raktelio.
Vienas svarbiausių BMW prioritetų yra saugumas. Naujasis „Gran Turismo“ aprūpintas pažangiausiomis eismo juostos palaikymo ir autonominio stabdymo sistemomis. Jos užtikrina maksimalų pasitikėjimą savo automobiliu.
Pusė tūkstančio ekspertų
„EuroCar Body“ rinkimų komisijoje dirba 550 automobilių kėbulų ekspertų. Bad Nauheime rengiamoje konferencijoje gilinamasi į automobilių kėbuluose naudojamus techninius sprendimus ir jų pritaikymą masinėje gamyboje. Trejas dienas vykstančių diskusijų metu ekspertai vertina visus naujus automobilius, juos lygina. Galiausiai, pagal kėbulų specialistų pateiktus sprendimus, išrenkami nugalėtojai.
Šiemet pirmą kartą rinkimų istorijoje apdovanojimai buvo du: vienas skirtas geriausią kėbulą turinčiam serijinės gamybos automobiliui, kitas – „premium“ segmento atstovui. „BMW 6 Gran Turismo“ tapo nugalėtoju ne tik „premium“ segmente, bet ir aplenkė visus kitų klasių konkurentus – buvo pripažintas absoliučiai geriausią kėbulą turinčiu automobiliu. Naujasis „Gran Turismo“ įvertintas geriausiai trijose iš keturių vertintų kategorijų bei viso surinko 39,1 tašką iš 50 galimų.
Pasak M. Daujoto, Lietuvoje šio modelio kaina prasidės nuo 65 730 EUR, į salonus Lietuvoje atvyks lapkritį.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vyriausybė – už baudas iki 500 eurų užstačius svetimą automobilio vietą5
Vyriausybė pritaria siūlymui už automobilio stovėjimo vietos neteisėtą užėmimą tokios transporto priemonės savininką įspėti arba skirti jam piniginę baudą. ...
-
Dviračiu į kelią – ne paskubomis
„Naujam sezonui dviratį geriausia ruošti rudenį“, – pataria legendinis Lietuvos sportininkas, dukart olimpinis čempionas Gintautas Umaras. ...
-
Gamintojų akistatos – vingiuotoje įkalnėje
Birželį jau 102-ąjį kartą bus rengiamos legendinės pakilimo į Paiko kalną lenktynės „Pikes Peak“. Joms specialius projektus kuria ne vien entuziastai, sporto komandos, bet ir automobilių gamintojai. Visų laikų trasos rekordas jau prikla...
-
Kelininkų gudrybės: vairuotojai piktinasi, ekspertai juokiasi44
Kelių tiesimą ne tik Lietuvoje gaubia mitai. Mūsų šalyje ne kartą nuvilnijo skandalai dėl plonesnio nei pridera asfalto sluoksnio, kurį kelininkai paklodavo naudodamiesi įstatymų spragomis. Ar pastaraisiais metais situacija pasikeitė? ...
-
„AutoTyrimai“: naujų lengvųjų automobilių balandį – 15 proc. daugiau
Naujų lengvųjų automobilių Lietuvoje balandį įregistruota 15 proc. daugiau nei prieš metus, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Į gatves išriedėjo sunkvežimiai be vairuotojų: ar saugu?9
Be vairuotojo keliais važinės jau ir sunkvežimiai, bent jau Amerikos Teksaso valstijoje. Taip tikimasi išspręsti tolimųjų reisų vairuotojų trūkumą. Viliamasi, kad per ateinančius ketverius metus Jungtinių Valstijų keliuose riedės tūkstan...
-
Pusė autoservisų Lietuvoje – vis dar nelegalūs: kaip neatiduoti automobilio į blogas rankas?15
Apie tai, kokiame servise tvarkyti automobilį, kad įmonė tikrai būtų tvarkinga bei kur dėti nebenaudojamą automobilį, LNK žurnalistas kalbėjosi su aplinkos Apsaugos instituto direktoriumi Alfredu Skinuliu. ...
-
Nori daugiau tvarkos: nuomojami paspirtukai Kaune bet kur nesimėtys?16
Jau ne pirmą sezoną Kaune galima pasinaudoti nuomojamų elektrinių paspirtukų paslauga, tačiau mieste juos būdavo galima palikti bet kur. Ant takų ar šalikelėse numesti paspirtukai kėlė netvarką. Dabar planuojama įrengti specialias vietas, k...
-
Didinamas eismo saugumas ties IX fortu: keisis eismo organizavimas6
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad artimiausiu metu Kaune, kelyje ties IX fortu, bus atlikti eismo organizavimo pakeitimai. Siekiant šioje vietoje padidinti eismo saugumą ir sumažinti pavojingų situacijų kelyje skaičių, na...
-
Kauno bandymas suvaldyti sukčiaujančius vairuotojus baigėsi nesėkme: kas bus toliau?22
Kauno bandymas suvaldyti elektromobilių vairuotojus, kad šie nesukčiautų, baigėsi nesėkme, tad šią savaitę apmokestintos visos iki šiol buvusios nemokamos elektromobilių įkrovimo stotelės. Miestas sutaupys dešimtis tūksta...