Naujovės
BMW įsiveržia į golfo klasę
![]() |
Automobiliui būdinga veržli išvaizda. |
Bavarijos solidžių mašinų gamintojai nutarė nustebinti automobilių pasaulį. Vienoje artimiausių parodų BMW pristatys golfo klasės automobilį, vadinamąją pirmąją seriją. Golfo klasė automobilių gamintojams toks gardus kąsnelis, kad bavarai pagaliau pažabojo išdidumą ir nutarė gaminti „automobilius liaudžiai“.
Automobilis 24 cm trumpesnis už dabartinį BMW „trejetuką“ ir 8 cm ilgesnis negu penktos kartos golfas – 4 m 23 cm. “BMW 116” aerodinamika puiki – pasipriešinimo rodiklis tik 0,29. Automobiliai komplektuojami dviem 116-150 AG benzininiais varikliais ir dviem 122-163 AG turbodyzeliais. Automobiliai turi tik mechanines pavarų dėžes, „automatas“ montuojamas už papildomą mokestį.
“BMW 116” kainuos nuo 20 tūkst. eurų (pigiausias golfas kainuoja apie 12 tūkst. eurų). Nuo įprastų golfo klasės automobilių “BMW 116” skiriasi ne tik kaina. Kaip ir dera solidžiai mašinai, „mažylis“ pirmos serijos BMW yra su galiniais varomaisiais ratais. Ar BMW pavyks prasiskverbti į visiškai užpildytą golfo klasės mašinų rinką, parodys laikas. Šio segmento mašinų pirkėjus pirmiausiai domina nedidelės kainos ir paprastas aptarnavimas. Ar “BMW 116” neištiks kito „mažylio“ – „Audi 2“ – likimas? Šį revoliucinį „Audi“ modelį Europoje prastai perka, todėl koncernas planuoja nutraukti jo gamybą, nes pirkėjams pasirodė, jog šios klasės mašina kainuoja nepateisinamai daug. “BMW 116” gamintojai savo kūrinį jau pavadino „liukso klasės sportiniu chečbeku“.
Naujausi komentarai