„BMW S 1000 RR“ – sportinės galimybės už trasos ribų
Atnaujintas 2017-ųjų „BMW S 1000 RR“ modelis toliau siūlo aukščiausio lygio lenktyninio motociklo ypatybes, pritaikytas įprastiems keliams. Keturių cilindrų 999 kub. cm variklis išvysto 146 kW/199 AG galią ir 113 Nm sukimo momentą. Be to, galia išlaikoma esant įvairiems variklio sūkiams, o maksimalus sukimo momentas palaikomas 9 500-12 000 sūkių diapazone.
Šis sportinis motociklas aprūpintas trimis važiavimo režimais – „Rain“, „Sport“ ir „Race“. Nuo šiol į standartinės įrangos sąrašą įtraukta sukibimo kontrolės funkcija „Dynamic Traction Control“ su 7 jautrumo lygiais, leidžiančiais pačiam vairuotojui pasirinkti geriausią akceleracijos ir saugumo balansą.
Papildomos įrangos sąraše esanti opcija „Riding Modes Pro“ suteikia du papildomus važiavimo režimus „Slick“ ir „User“, ji taip pat leidžia naudotis startavimo funkcija „Launch Control“. Ši opcija aprūpinta ir nauju stabdymo režimu „ABS Pro“, suteikiančiu dar daugiau stabilumo stabdant ne tik tiesiose linijose, bet ir posūkiuose.
Nuo šiol standartiškai „BMW S 1000 RR“ yra vienvietis motociklas, tačiau nemokamai galima užsisakyti ir keleiviui skirtą balnelį su papildomomis kojų atramomis.
2017-ųjų „BMW S 1000 RR“ modeliai turės sportiniams motociklams būdingus naujo dizaino spalvų derinius „Racing Red/Lightwhite“ ir „BMW Motorsport“. Kartu su šiais deriniais standartiškai komplektuojami ratlankiai su raudonais kraštais „Design Option Wheels“. Taip pat bus galima pasirinkti ir naują šio modelio spalvų derinį „Granite Grey“.
Stilingai veržlus „BMW S 1000 R“
Debiutavęs prieš kelerius metus, rodsteris „BMW S 1000 R“ yra paremtas geriausiomis savo sportinio giminaičio ypatybėmis. Šiame motocikle taip pat naudojamas keturių cilindrų 999 kub. cm variklis, kuris nuo šiol išvysto 3 kW/5 AG didesnę galią, siekiančią 121 kW/165 AG. Tarp variklio patobulinimų – optimizuota oro įsiurbimo anga ir standartinė išmetimo sistema su garso slopintuvu iš titano.
Naujasis modelis turi patobulintą rėmą su tvirtesnės ir lengvesnės konstrukcijos galine dalimi, o bendras motociklo svoris sumažėjęs 2 kg ir sudaro 205 kg. Kaip standartinę įrangą galima pasirinkti lengvo lydinio HP ratus, kurių svoris yra mažesnis 2,4 kg, palyginti su įprastais ratais – tai pagerina dinamines motociklo ypatybes.
Tarp standartinių šio motociklo funkcijų nuo šiol yra automatinė stabilumo kontrolė ir važiavimo režimai „Rain“ ir „Road“. Šios naujos funkcijos padidina saugumą važiuojant skirtinga danga ir kintančiomis oro sąlygomis. Nuo šiol taip pat galima pasirinkti ir traukos kontrolės funkciją „Dynamic Traction Control“, o papildomos įrangos funkcija „Riding Modes Pro“ turi stabdžių sistemą „ABS Pro“, padedančią saugiau stabdyti įveikiant posūkius.
Nauja „HP Shift Assistant Pro“ funkcija leidžia tiek įsibėgėjant, tiek mažinant greitį perjungti pavaras nenuspaudus sankabos – tai sumažina laiką tarp pavarų keitimo ir užtikrina didesnį motociklo pagreitį. Naujos išvaizdos prietaisų skydelis su LCD ekranėliu yra dar paprasčiau įskaitomas.
„BMW S 1000 R“ siūlomas su trimis atnaujintais spalvų deriniais, tarp kurių yra „Racing Red“, „Catalano Grey“ ir „BMW Motorsport“ spalvų variantai.
Universalusis „BMW S 1000 XR“
Sportinis turistinis motociklo modelis „BMW S 1000 XR“ gimė, kai BMW prieš kelerius metus nusprendė skirtingas idėjas – galią ir saugumą, sportiškumą ir universalumą, komfortą ir kasdienį praktiškumą, – sujungti į vieną formą.
Atnaujintas „BMW S 1000 XR“ modelis turi keturių cilindrų 999 kub. cm tūrio variklį, kurio galia padidėjusi iki 121 kW/165 AG. Vairuojant daugiau komforto suteikia naujos rankenėlės, kuriose panaudota geriau vibracijas sugerianti medžiaga. Maksimalus leistinas motociklo svoris yra padidėjęs 10 kg ir siekia 444 kg, todėl juo galima gabenti didesnio svorio krovinius.
Esamus spalvų derinius papildo naujas „Ocean Blue“ derinys, o motociklo funkcionalumą padeda išplėsti papildomų funkcijų ir įrangos paketai „Touring Package“ ir „Dynamic Package“.
„BMW K 1600 GT“ – naujo lygio prabanga kelionėse
Nors vienoje eilėje išdėstytų šešių cilindrų varikliai ilgą laiką buvo BMW automobilių skiriamasis bruožas, prieš penkerius metus šią koncepciją „BMW Motorrad“ sėkmingai pritaikė motociklams – taip gimė kelioninis motociklas „BMW K 1600 GT“. Šiame modelyje tuo metu panaudotas lengviausias ir kompaktiškiausias šioje klasėje 6 cilindrų variklis, kurio darbinis tūris siekė daugiau kaip 1 tūkst. kub. cm.
Motociklo išvystoma įspūdinga 160 AG galia ir 175 Nm sukimo momentas prisideda prie itin komfortiško ir tuo pačiu metu dinamiško važiavimo galimybių. Atnaujintas modelis išsiskiria dar labiau pagerintomis patogaus važiavimo ir valdymo ypatybėmis, be to, jis atitinka EU4 emisijos reikalavimus.
Naujasis „BMW K 1600 GT“ nuo šiol standartiškai aprūpintas elektroniniu būdu valdoma pakaba „Dynamic ESA“ ir skirtingais amortizacijos režimais. Šios naujovės pagerina tiek važiavimo stabilumą, tiek komfortą.
Pasirinkus „Road“ važiavimo režimą, amortizatoriai reguliuojami automatiškai visą laiką. Taip užtikrinamas maksimalus sukibimas ir tolygus pakabos darbas praktiškai ant bet kokios dangos nepriklausomai nuo motociklo apkrovimo. Motociklo vairuotojas bet kuriuo metu gali pasirinkti pakabos režimą „Dynamic“, kuris sustandina pakabą sportiškesniam važiavimui.
Daugiau galimybių manevruoti suteikia naujas atbulinės eigos asistentas. Jis įjungiamas vieno mygtuko spustelėjimu, tuo metu motociklo pajudėjimą inicijuoja starteris. Kaip papildomą įrangą pasirinkus pavarų perjungimo funkciją „Shift Assistant Pro“, galima keisti pavaras nenuspaudus sankabos, tad daugeliu atvejų tai palengvina valdymą ar leidžia vairuoti sportiškiau.
„BMW K 1600 GT“ apsaugos nuo vėjo ir nepalankių oro sąlygų ypatybės dar labiau pagerintos – tą užtikrina nauji motociklo korpuso apdailos elementai ir vėjo kreiptuvai. Veržlesnę išvaizdą suteikia trys nauji spalvų deriniai įskaitant „Mars Red“, „Blackstorm“ ir „Lupine Blue“, dar geriau perteikiantys turistinio motociklo charakterį.
„BMW K 1600 B“ – realybe tapusi amerikietiška svajonė
2015-ųjų pradžioje pristatytas kaip koncepcinis modelis „Concept 101“, šis motociklas oficialiai debiutuoja kaip „BMW K 1600 B“ modelis. Iš techninės pusės paremtas „BMW K 1600 GT“ modeliu, šis charizmatiškas motociklas atspindi galios, prabangos ir elegancijos ypatybių derinį. Tokio tipo motociklų siluetą dažniausiai galima išvysti JAV keliuose, kur jie siejami su nevaržomų kelionių dvasia.
Naujausi komentarai