Pietų Švedijoje, netoli jūros esančioje Falkenbergo trasoje, vykusiose "Carrera Cup Scandinavia" ketvirto etapo varžybose kauniečių "Jutos racing" lyderis Jonas Gelžinis sugebėjo pakilti į penktą turnyrinės lentelės vietą.
Trečius metus varžybose "Carrera Cup Scandinavia" dalyvaujantys kauniečiai Falkenbergo trasą vadina bene kaprizingiausia iš septynių Švedijos ir Norvegijos žiedinių lenktynių trasų, į kurias užsuka dėl šios taurės besivaržantys sportininkai. 1,843 km ilgio ovalą primenantis žiedas turi tik keletą itin aštrių posūkių, sumažinančių vidutinį vieno rato įveikimo greitį maždaug iki 150km/val. Kadangi trasoje dominuoja dešinieji posūkiai, automobilio kairės pusės padangos gauna gerokai didesnę apkrovą nei dešinės pusės ir labai netolygiai kaista.
"Per treniruotes pamatavome padangų temperatūrą ir patyrėme lengvą šoką – jos buvo įkaitusios iki 140 laipsnių. Tad slėgis jose smarkiai kinta per visas lenktynes ir tai yra papildomas rizikos veiksnys bei galvosūkis tiek vairuotojui, tiek mechanikams. Suklydus derinant šiuos parametrus, konkuruoti su solidesnę automobilio reguliavimo patirtį turinčiais Švedijos sportininkais būna itin sunku", – pasakojo komandos "Juta racing" vadovas Audrius Gelžinis.
Išvengti padangų perkaitinimo kauniečiams nepavyko, todėl nors kontrolinėse lenktynėse J.Gelžinis nuo lyderio Tony Rickardssono atsiliko vos 0,386 sekundės, iškovojo tik aštuntą starto vietą. Pirmam įskaitiniam važiavimui sumontavus naują "Porsche" apavą ir pataikius sureguliuoti optimalų slėgį, J.Gelžinis sugebėjo prasibrauti iki šeštos vietos ir pasiekti trečią geriausią rato įveikimo laiką, lėmusį trečią starto poziciją antrame važiavime. Pirmą finalą laimėjo praėjusių metų varžybų "Carrera Cup Scandinavia" čempionas Jocke Mangsas, antras finišavo Fredrikas Larssonas, o trečias – T.Rickardssonas.
Tačiau antrame važiavime ginti pozicijas buvo labai sunku, nes dėl riboto atsarginių padangų skaičiaus kvalifikacinėse lenktynėse teko startuoti perkaitintomis padangomis. Dėl šios priežasties išlaikyti lyderių diktuojamą tempą buvo sunku – J.Gelžinis finišavo penktas. Šįkart nugalėjo F.Larssonas, antras liko Edwardas Sandströmas, o trečią vietą vėl užėmė T.Rickardssonas.
Antras komandos "Juta racing" narys Tautvydas Barštys pirmame šių lenktynių važiavime sugebėjo finišuoti 14-as iš 24 startavusių. Antrą važiavimą jam teko pradėti iš rikiuotės pabaigos, nes pirmą dieną pateko į avariją. T.Barščio rezultatas – 17 vieta.
"Šiais metais kovos "Carrera Cup Scandinavia" čempionate iš tiesų žiauriai įtemptos ir prognozuoti, kas laimės kurias lenktynes, beveik neįmanoma. Kova aštrėja per kiekvieną etapą, o santūrieji skandinavai neretai įsivelia ir į kontaktines grumtynes. Ačiū Dievui, kol kas mūsų komandai viskas klostosi neblogai. Įpusėjus čempionatui Jonas pakilo į penktą vietą. T. y. pasiekė rezultatą, kuris buvo mūsų šio lenktynių sezono tikslas", – po varžybų pasakojo komandos vadovas A.Gelžinis.
"Carrera Cup Scandinavia" turnyrinė lentelė po keturių etapų
Vieta | Sportininkas | Taškai |
1. | Cralle Lindholmas | 167 |
2. | Fredrikas Larssonas | 161 |
3. | Jocke Mangsas | 160 |
4. | Tony Rickardssonas | 159 |
5. | Jonas Gelžinis | 123 |
Naujausi komentarai