A. Dūdienė: “Moteris kada nors gyvenime susižavi kabrioletu”
Alma Dūdienė, dirbanti eksperte gemologe (brangakmenių žinove), savo laisvalaikį skiria neįprastam pomėgiui. Ji – Klaipėdos vairuojančiųjų moterų klubo “Femina mobile” vadovė. “Šis klubas jungia 12 energingų, šiuolaikiškų moterų, susivienijusių tam, kad turiningai praleistų laisvalaikį be vyro ir draugų, be vaikų, užmiršusi trumpam verslo ir namų rūpesčius”, - sakė A. Dūdienė.
A.Dūdienė vairuotojo pažymėjimą įgijo dar 1985 metų žiemą, bet porą metų vairuoti automobilį neturėjo galimybės. “Užtat sėdusi prie beveik naujo tais laikais šešto žiguliuko, apverčiau iškart dvi mašinas. Atrodo, ir ta situacija kvaila, ir greitis ne didesnis kaip 40 km, bet kaimo keliukas ties Marijampole šviežiai išpiltas skalda. Mašiną sumėtė taip, kad aš su šeima (5 žmonės) ir moskvičiaus 8 žmonės - gulėjome ant stogo. Kai pradėjome lįsti laukan, buvau įsitikinusi, kad koks “prisitrenkęs” dar liko viduje. Stresas didžiulis, - laimei, išskyrus kelis įbrėžimus, aukų išvengta. Vairavimas tąkart baigėsi”, - prisimena A. Dūdienė.
Lygiai po dvejų metų A. Dūdienei vyras nupirko “Ford Eskort”. Tai buvo beveik naujas dvejų durų automobilis. Po žiguliuko jis atrodė kaip stebuklas. Visai kitas vairavimo komfortas. “Tačiau žema jo pakaba, buferis, vėliau ir duslintuvas kentėjo nuolatos. Po kiekvieno apsilankymo remonto dirbtuvėse aš galvodavau: kodėl niekas nesukuria guminio buferio – būtų amžiaus atradimas, kokia palaima moteriai. Visos nežymios kliūtys atšoka tarsi krepšinio kamuoliai”, - juokauja A. Dūdienė.
Bėgant metams A. Dūdienė keitė automobilius, bet svarbiausia, kad tobulėjo vairavimo įgūdžiai. Vėliau ji turėjo “Nissan Primera”, dar vėliau teko pakaitomis su vyru vairuoti “Chrysler Grand Voyager”. “Šiandieną esu labai patenkinta savo “Honda Accord”. Tai stabilus bei galingas automobilis, - sakė “Femina mobile” vadovė.
Prieš gerą dešimtmetį Alma Dūdienė, su bendramintėmis įkūrusi Klaipėdoje vairuojančių moterų klubo “Femina mobile” filialą, išbandė įvairių markių, dydžių bei klasių automobilius. “Šiandieną vertindama savo kuklią patirtį, manau, jog geriausias tas automobilis, kurį moteris turi ir naudoja šiuo metu. Šiuolaikinei moteriai beprotiško tempo laikais tai labai svarbu”, - sako A. Dūdienė.
Pati A. Dūdienė jaučia silpnybę galingiems automobiliams, ypač klasikiniams, dideliems sedanams. Neseniai susipažinusi su jai neįprastu automobiliu - naujausiu “vabalu” kabrioletu, A. Dūdienė buvo sužavėta.
Koks gi “vabalas” be kabrioleto versijos? Juk, prisiminus legendinio pirmojo “Beetle” istoriją, būtent atvira versija tapo itin populiari įvairiose pasaulio šalyse. Tad 2003 m. pirkėjams buvo pasiūlyta “New Beetle Cabrio”.
“Sėdus prie jo vairo, padvelkė šarminga praėjusio šimtmečio nostalgija. Aptakios “New Beetle” kabrioleto formos, dinamiškos geometrinės linijos, senoviškas ir kartu modernus odinis salonas, - sakė A. Dūdienė. – Hipių laikų prisiminimai. Romantiška svajonė, kuri įgyvendinta pačiu patraukliausiu ir netikėtu būdu. Labai daug šiuolaikinės įrangos: elektroninė stabilumo programa ESP, moderni stabdžių sistema ABS, šoninės saugos pagalvės ir kiti privalumai. Lyg tarp kitko – vazelė gėlėms pamerkti... Šiam automobiliui lemta pergyventi daug kartų ir atgimti dar ne kartą. Laiminga ta išrinktoji, kuriai atiteks šis “mažylis”.
“Turiu pripažinti, jog nors mūsų “palankūs” orai nelepina, tačiau pamatyti kabrioletą Klaipėdos gatvėse itin malonu. Gera nuotaika – garantuota, bent tomis akimirkomis jokios problemos neegzistuoja. Tokias asociacijas sukelia ir “vabalas”. Ką čia bepridursi, - bet kuri iš mūsų prie jo vairo jaučiasi nepakartojama bei originali”, - sakė A. Dūdienė.
Naujausi komentarai