Pereiti į pagrindinį turinį

Duobėse padangas prakiurdę vairuotojai – įsiutę: dėl žalos kreipiasi ir į savivaldybę

2022-02-11 14:44 diena.lt inf.

Atšilę orai miestų gatvėse atvėrė pavojingas duobes, kuriose vairuotojai vienas po kito daužo savo mašinas. Ir nuostoliai vienam vairuotojui siekia nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų, praneša LNK.

Asociatyvi E. Ovčarenko / BNS nuotr.

Vairuotojų su prakarstomis padangomis bumas jaučiasi, dar pavasariui neprasidėjus.

„Tai yra dažnas reikalas šiomis dienomis, vairuotojai pyksta ant kelio dangos, iš tikrųjų ištrupėjusios“, – pripažino „Melgos“ autoserviso padalinio vadovas Andžejus Ostrovskis.

Jis atskleidė, kiek per dieną sulaukia automobilių su prakirstomis padangomis.

„Mes turime apie šešis–aštuonis, iki dešimties automobilių per dieną su prakirstais ratais. Iš tikrųjų yra ganėtinai problematiška, dėl to, kad dažnu atveju tenka keisti dvi padangas“, – sakė A. Ostrovskis.

Vadovas paaiškino, kiek padangų keitimas kainuoja vairuotojui.

„Viskas priklauso nuo paties automobilio. Jei pakanka vienos padangos, kuri yra kažkokių standartinių išmatavimų, tai telpa į 60 eurų. Ratlankių lyginimas – apie 30 eurų. Jei kalbame apie prabangesnius automobilius, tarkime, turime žemo profilio padangą su aukštu ratlankiu, ten ir virš 300, ir virš 400 eurų gali būti. Jeigu mes kalbame apie pačią padangą, tai kuo didesnis yra ratlankis, kuo žemesnė padanga, tuo ji bus brangesnė“, – teigė pašnekovas.

Du iš trijų bando ieškoti žalos atlyginimo. Kuo brangesnė žala, tuo labiau žmogus yra suinteresuotas ją susigrąžinti.

Kaip tikino A. Ostrovskis, dažnai į autoservisą atvykę žmonės sako, kad eis ieškoti teisybės, bandys atgauti pinigus iš savivaldybės, kreipsis į draudikus.

„Du iš trijų tikrai tą pasako, bando ieškoti žalos atlyginimo. Kuo brangesnė žala, tuo labiau žmogus yra suinteresuotas ją susigrąžinti“, – tvirtino vyras.

Pasak A. Ostrovskio, po smūgio gali būti sugadintos ne tik padangos.

„Po bet kokio stipresnio smūgio labai pravartu pasitikrinti važiuoklę. Galime nepastebėti vizualiai, galime nepajusti, tačiau šarnyriniai sujungimai arba svirčių linkimai yra ganėtinai dažnas atvejis po duobės. Jeigu žmonės pastebi tik tuščią padangą, tai nereikėtų apsigauti, reikėtų rato geometrijos bei važiuoklės patikrą atlikti“, – aiškino autoserviso padalinio vadovas.

Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:

 

 

Situaciją pakomentavo Arūnas Visockas, Vilniaus savivaldybėje laikinai einantis Infrastruktūros skyriaus vedėjo pareigas. Jis pritarė, jog gyventojai ar draudikai neretai nutaria kreiptis į savivaldybę dėl kelyje prakirstų padangų ir prašo atlyginti žalą.

„Šiais metais jau turime gavę virš 20 kreipimųsi. Jie yra nagrinėjami ir bus gyventojams atsakyta. Kadangi miesto teritoriją prižiūri trys įmonės, tai įvertinta, kurios įmonės teritorijoje atsirado žala“, – komentavo A. Visockas.

„Jie turi įrodyti rangovui, kuris prižiūri tos miesto teritorijos gatves, kad jie toje vietoje patyrė žalą. Būtinai turi būti iškviesta policija, kad užfiksuotų faktą, kurioje vietoje duobė, nufotografuotos nuotraukos – tas turi būti pateikta rangovui“, – aiškino jis.

„Kadangi pagal pasirašytas sutartis yra atsakingos įmonės, tai tos įmonės ir turi atsakyti už patirtą žalą. Kartais būna taip, kad nepateikia visų faktų, ir reikalai nueina iki teismo. Savivaldybė tik nurodo, kuri įmonė atsakinga už tą patirtą žalą“, – šnekėjo A. Visockas.

Anot pašnekovo, laikas, per kurį žala išmokama – įvairus.

„Priklauso nuo surinktų faktų, įrodymų. Būna, užsibaigia ir per keis mėnesius, būna, tęsiasi ir kelerius metus teismuose“, – sakė savivaldybės atstovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų