Pereiti į pagrindinį turinį

Ekskursija į Ženevą

2009-03-04 09:00
Ekskursija į Ženevą
Ekskursija į Ženevą / Gamintojo nuotr. "Audi А4 Allroad"

Įtakingiausių pasaulio automobilininkų forumų penketukui priskiriama Ženevos paroda vyksta bene sudėtingiausiu ir niūriausiu laikotarpiu, kai nemažai gamintojų priversti spręsti hamletiškas išlikimo problemas. Nepaisant to, šiais metais "Palexpo" rūmuose numatytų naujų automobilių debiutų skaičius niekuo nenusileidžia fiksuotam ankstesniais metais. Parodos organizatoriai anonsavo, kad 250 eksponentų per 10 dienų, iki kovo 15-osios, čia surengs 85 pasaulinius ar europinius lig šiol neregėtų serijinių ir koncepcinių modelių pristatymus. Apžvelgiame svarbiausius ir įdomiausius naujokus.

"Audi А4 Allroad"

Ženevos parodoje oficialus populiariojo"Audi А4" modelio versijos "Allroad" pristatymas. Šis automobilis turės visų varančiųjų ratų sistemą, didesnę prošvaisą ir keletą išorės detalių, pabrėžiančių nestandartines mašinos galimybes. Visų pirma "А4 Allroad" ratų arkos kiek išpūstos (universalas bus 20 mm platesnis už standartinį A4), sumontuoti kitokie buferiai, nuo abrazyvo kėbulą saugantys slenksčiai ir metalinė variklio karterio apsauga. Viskas labai panašu, kaip ir didesniajame "A6 Allroad".

"Audi A4 Allroad" turės tris variklius – vieną benzininį ir du dyzelinius. Modeliai su benzininiu motoru bus komplektuojami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Dyzelinių variklių jėgą ratams perduos 7 laipsnių, dviejų sankabų automatinė pavarų dėžė su perjungimo svirtelėmis prie vairo. "Audi" atstovybėse šis modelis turėtų pasirodyti vasarą. Preliminari "A4 Allroad" kaina – 37 tūkst. eurų.

"Mercedes-Benz" E klasė

Naujosios E klasės sedanas yra sėkmingiausiu vadinamo "Mercedes" modelio įpėdinis. Vokietijoje daugiau nei 40 proc. visų sedanų šioje rinkos dalyje paženklinti ir gali didžiuotis E raide, o daugelyje Vakarų Europos šalių ši "Mercedes" serija pirmauja prabangos klasėje.

E klasės modelyje bus montuojami nauji 4 ir 6 cilindrų varikliai su tiesioginio įpurškimo sistema ir sunaudos iki 23 proc. mažiau degalų. Visi varikliai atitinka EU5 išmetamųjų teršalų standartus, o "E350 BlueTec" modelio išmetamųjų dujų emisija jau dabar atitinka aukščiausius EU6 standartų reikalavimus, planuojamus įvesti tik 2014 m.

"Mercedes-Benz" taip pat pristato naują dvejų durų sportišką E klasės interpretaciją – kupė modelį.

"BMW 5-Series GT"

Dar vienas vokiškas eksperimentas – "BMW 5-Series GT". Teigiama, kad tai būsimo tikro serijinio modelio prototipas, pretenduojantis tapti nauja automobilių klase. Jos atstovai turės universalo, hečbeko ir visureigio bruožų.

Įdomu, kad Ženevos parodoje BMW stendą puošiantis "5-Series GT" turi tokią pat dvigubą bagažinės durelių sistemą, kaip ir pernai pristatytas "Škoda Superb": pagal poreikį galima atlapoti visas dureles arba tik metalinę jų dalį, kaip įprasta mašinose, kurių kėbulas kaip sedano.

"Volvo S80"

Pristatomas ir kosmetiškai atnaujintas švedų pasididžiavimas – "Volvo S80". Išoriškai šis automobilis beveik nepakito. Svarbiausias dalykas, kurį akcentuoja "Volvo" atstovai – naujas jėgos agregatas. S80 bus komplektuojamas su nauju 2,4 l darbinio tūrio, 5 cilindrų, dvi turbinas turinčiu dyzeliniu varikliu. Jo pajėgumas – 205 AG, o maksimalus sukimo momentas 420 Nm.

Švedai ypač didžiuojasi tuo, kad šis variklis vidutiniškai 100 km degins viso labo 6,2 l dyzelino, o CO2 emisija vienam kilometrui sieks 164 g.

"Nissan NV200"

Reaguodami į padėtį rinkoje prieš keletą dienų "Nissan" vadovai paskelbė artimiausiais metais nedalyvausiantys jokiose parodose, išskyrus keturias – Tokijo, Šanchajaus, Niujorko ir Ženevos. Šįkart į Šveicariją japonai veža ypač daug naujienų. Čia įvyks koncepcinio "Qazana" ir naujo kompaktiško lengvojo komercinio automobilio "NV200" modelio pasaulinė premjera bei kupė 370Z ir "Cube" modelių debiutas Europoje.

"Mazda3 MPS"

"Mazda" Ženevoje oficialiai pristato naują greičiausio kompaktinės klasės hečbeko versiją – "Mazda3 MPS".

Po šio modelio kapotu bus montuojamas 2,3 l darbinio tūrio benzininis variklis su turbina, pasiekiantis 260 AG pajėgumą. Toks agregatas buvo komplektuojamas ir su dabartinės kartos MPS "trejuke", tačiau "Mazdos" inžinieriai kiek pakeitė motoro reguliavimo parametrus ir išmokė greitąjį hečbeką važiuoti taupiau.

Taip pat šioje parodoje japonai pademonstruos ir automobilį "Mazda3" su nauja "stop-start" sistema, pavadinta "i-stop". Kaip ir analogiškos kitų gamintojų sistemos, "i-stop" išjungs automobilio variklį stabtelėjus prie sankryžos, o paskui automatiškai užves, kai tik vairuotojas koja spustelės sankabos arba akceleratoriaus pedalą. Gamintojų teigimu, tai leis sutaupyti maždaug 12 proc. degalų

"Hyundai ix35"

Korėjiečių "Hyundai" demonstruoja, kaip atrodys būsimasis visureigio "Tucson" įpėdinis. Pristatomas koncepcinis modelis HED-6 buvo kuriamas Europos "Hyundai" dizaino studijoje. Jis jau spėjo sulaukti pagyrų dėl dailios išorės ir akį rėžiančio panašumo į "Ford Kugą". Lieka tikėtis, kad tapęs serijiniu "Tucson" pakeis ne tik vardą (modelis vadinsis "Hyundai ix35"), bet ir išsklaidys abejones dėl plagiato.

"Fiat 500 C"

"Fiat" stende lankytojų laukia bestogis "Fiat 500C" ir ypač aplinkai draugiška "penkišimtuko" versija, pažymėta PUR O2 ženklu. Italai atkreipia dėmesį, kad "Fiat 500" pristatymo dieną 2007-aisiais – dvejais metais anksčiau, nei to reikalavo ES direktyvos – atitiko aplinkosauginius reikalavimus varikliams: visi šio modelio varikliai tenkina "Euro 5" standartus. Dabar Ženevoje demonstruojamas žaliasis "Fiat 500" į aplinką CO2 išmeta tik 113 g kilometrui. Automobiliukas turi 1,2 l benzininį variklį ir "Stop&Start" sistemą, padedančią degalų sąnaudas sumažinti iki 15 proc.

"Alfa Romeo 8C Spider"

Tradiciškai pavydėtinai puikiu dizainu dėmesį traukia automobiliai "Alfa Romeo". Greta kol kas koncepciniu vadinamo "MiTo GTA" Ženevoje išrikiuota visa "Alfa Romeo" šeima – nuo 159-ojo modelio iki kabrioleto "8C Spider". Pastarasis modelis "apginkluotas' 8 cilindrų 4,7 l darbinio tūrio varikliu, pasiekiančiu 450 AG pajėgumą. Teigiama, kad italai pagamins tik 500 šios mašinos vienetų, nors vos paskelbus, kad galima jų užsisakyti, buvo gauta tūkstančiai paraiškų.

"Renault Clio III"

Prancūzai iš bendrovės "Renault" pristato atnaujintą hečbeko "Clio" modelį. Ženevos automobilių parodoje pasirodysiantis "Clio" nuo trečios kartos modelio labiausiai skirsis išvaizda, kurią kuriant panaudoti naujausi automobilio "Megane" sprendimai. Taip pat bus pasiūlyta nauja GT modifikacija ir integruota navigacijos sistema "Carminat TomTom".

Naujoji "Clio GT" modifikacija skirta mėgstantiems sportinį vairavimą. Sportinį automobilį primenančiomis išorėmis ir vidaus detalėmis papuoštas modelis kuria agresyvaus modelio įvaizdį. Automobilio galinė dalis itin išsiskiria dvigubo išmetimo vamzdžiu ir aptaku.

"Dacia Duster"

"Renault" šeimai priklausanti Rumunijos bendrovė "Dacia" Ženevoje pristato pirmą savo istorijoje visureigį. Įspūdingai atrodantis koncepcinis modelis, pakrikštytas "Duster" vardu, traukia dėmesį siaurais, kone iki pat priekinių statramsčių ištemptais žibintais, originaliai atrodančia galine kėbulo dalimi ir durelių kombinacija, primenančia "Mini Clubman" konstrukciją. Dešinėje kėbulo pusėje yra tik vienos durelės, o kairėje – dvivėrės, "apnuoginančios" visą saloną.

"Škoda Yeti"

Čekai ketverius metus parodose demonstravę koncepcinį padidinto pravažumo modelį "Yeti", pagaliau pristatė ir serijinei gamybai visiškai parengtą versiją.

Ženevoje oficialiai debiutuosiantis automobilis beveik nesiskirs nuo koncepcinio pirmtako, tik bus šiek tiek didesnis. "Škoda Yeti" bus gaminamas naudojant automobilio "Volkswagen Tiguan" platformą ir daugelį kituose šios įmonės modelių jau išbandytų agregatų.

"Toyota Verso"

Ženevos parodoje "Toyota" parodys naują kompaktinės klasės vienatūrį "Corolla Verso". Nuo šiol automobilis vadinsis tiesiog "Toyota Verso". Nuo pirmtako skirsis kur kas modernesne ir patrauklesne išvaizda bei atnaujintais varikliais. Kaip ir lig šiol, "Corolla Verso" turės septynias sėdimąsias vietas.

"Peugeot 3008"

Prancūzų koncernas PSA savo gerbėjams siūlo padidinto pravažumo "Peugeot 3008". Skirtingai nei "Peugeot 4007" (tai kosmetiškai pakeistas "Mitsubishi Outlander XL"), šis automobilis buvo konstruojamas savarankiškai, tikintis mesti iššūkį praėjusiais metais populiarumu visus konkurentus lenkusiam "Nissan Qashqai".

Teigiama, kad šio modelio vairuotojams talkins gausybė elektroninių pagalbininkų, pradedant antipraslydimo ir dinaminio stabilumo sistema ir baigiant svarbiausių prietaisų skydelio rodmenų projekcija ant priekinio stiklo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų