Ketvirtos kartos "Yaris" garbingą įvertinimą pelnė prabėgus 21-iems metams po pirmos kartos šio modelio triumfo Metų automobilio rinkimuose.
Šįkart komisija (ją sudarė Austrijos, Belgijos, Čekijos, Danijos, Suomijos, Prancūzijos, Vokietijos, Graikijos, Vengrijos, Airijos, Italijos, Nyderlandų, Norvegijos, Lenkijos, Portugalijos, Rusijos, Slovėnijos, Ispanijos, Švedijos, Šveicarijos, Turkijos ir Didžiosios Britanijos ekspertai) itin palankiai įvertino "Yaris" hibridinę technologiją dėl nuoseklaus ir tolygaus važiavimo, nedidelių emisijų ir patrauklios automobilio kainos. Tai – pagrindiniai veiksniai, kodėl net 80 proc. nupirktų "Yaris" yra hibridiniai.
Be to, naujasis "Yaris" buvo giriamas ir dėl dizaino, dinamiškų savybių bei aukščiausios klasės saugumo technologijų.
Per balsavimą "Toyota Yaris" surinko 266 taškus ir aplenkė kitus rinkimų finalo konkurentus – naująjį "Fiat 500" (240 tšk.), "Cupra Formentor" (239 tšk.), "Volkswagen ID 3" (224 tšk.), "Škoda Octavia" (199 tšk.), "Land Rover Defender" (164 tšk.) ir "Citroen C4" (143 tšk.).
"Tai geriausias kada nors sukurtas "Yaris", kuris, kaip ir norėjo Akio Toyoda (korporacijos "Toyota" prezidentas – red. past.), skatina mūsų klientus šypsotis", – sakė Mattas Harrisonas, "Toyota Motor Europe" vykdantysis viceceprezidentas.
Europos "Metų automobilio" konkursai rengiami nuo 1964-ųjų. Tąkart rinkimus laimėjo "Rover 2000". Pernai daugiausiai taškų (281) surinko "Peugeot 208".
Naujausi komentarai