- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvos lengvųjų komercinių automobilių rinkos viršūnėje – pasikeitimai. Nuo pat 2015 m. pradžios lyderio pozicijų neužleidžia itališkas „Fiat Ducato“ modelis, iki šiol kelerius metus buvęs antrojoje pozicijoje. Šiuo metu jau kas penktas lengvojo krovininio automobilio pirkėjas renkasi šį itališką „darbinį arkliuką“.
„Tokio rezultato buvo galima tikėtis – praėjusių metų pabaigoje „Fiat“ pristatė atnaujintą, šeštos kartos „Ducato“ modelį, kuris savo segmente pasižymi geriausiu ekonomiškumu ir mažiausiomis emisijomis bei turi didžiausią leistiną bendrąją masę viengubos galinės ašies automobilių klasėje. Šie kriterijai itin svarbūs verslui, kuris iš komercinio transporto visų pirma tikisi efektyvaus tarnavimo ir patikimumo, ir „Fiat“ šiose srityse yra lyderis. Tad nenuostabu, kad „Fiat Ducato“ tapo perkamiausiu ne tik Europos mastu, bet ir Lietuvoje“, – sakė įgaliotosios „Fiat“ atstovės Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.
Per 2015 m. sausio-rugpjūčio mėnesius Lietuvoje iš viso parduoti 123 vienetai „Fiat Ducato“. Tai – maždaug 5 proc. daugiau nei artimiausio konkurento bei 7 proc. daugiau nei per atitinkamą 2014 m. laikotarpį. Geriausias pardavimų rezultatas užfiksuotas birželį – parduoti net 26 „Fiat Ducato“. Visame pasaulyje skaičiuojama, kad nuo 1981 m., kada italai išleido pirmąjį „Fiat Ducato“, šių modelių parduota daugiau nei 2,6 mln. vienetų.
2014 m. pabaigoje debiutavęs šeštos kartos „Ducato“ pasižymi patobulinimais, kurie padidino transporto priemonės saugumą, kokybę, dinamiškumą, patikimumą ir komfortą. Naujasis „Ducato“ komplektuojamas su novatoriškais „MultiJet II Euro 5+“ varikliais, kurių degalų suvartojimas prasideda nuo 5,8 l/100 km, o anglies dvideginio emisijos siekia 158 g/km. Pasiekti mažesnes degalų sąnaudas ir į aplinką išskirti mažiau kenksmingųjų medžiagų padeda „Fiat“ inžinierių sukurta lengvesnė galinė pakaba ir patobulinta automobilio konstrukcija. Dėl jos sumažėjo bendras automobilio svoris.
„Fiat Ducato“ taip pat turi moderniausias vairuotojo pagalbos technologijas. Elektroninė stabilumo kontrolė (ESC) visuose „Ducato“ variantuose montuojama kaip standartinė įranga. Ši sistema padeda vairuotojui sumažinti kėbulo svyravimą, pagerina vairavimo kokybę ir apsaugo transportuojamą krovinį nuo netikėtų judesių. ESC taip pat įdiegtos krovinio poslinkio jutiklių, varančių ratų anti-praslydimo sistemos bei elektroninis stabdymo asistentas.
Papildomai vairuotojai gali užsisakyti „Traction+“ su nuokalnės įveikimo sistema, nuokrypio nuo eismo juostos perspėjimo ir kelio ženklų atpažinimo sistemas. Visų modelių radijo grotuvai komplektuojami su „Bluetooth“ ryšio technologijos laisvų rankų įranga, bei gali groti MP3 muzikos failus. Papildomai klientai gali užsisakyti 5 colių (12,7 cm) įstrižainės lietumui jautrų ekraną, navigacijos sistemą ir galinio vaizdo kamerą.
„Fiat Ducato“ siūlomas su naujo dizaino LED žibintais ir trijų dalių priekiniu bamperiu, kuris sumažins remonto išlaidas. Pirkėjai galės rinktis iš 4 ilgių ir 3 aukščių furgono modifikacijų ir 6 ilgių „Chasis Cab“ modifikacijų. Iš viso naujasis „Ducato“ turi daugiau nei 10 tūkst. įvairių komplektavimo variantų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Amerikiečiai pribloškė kinus: įvedė drakoniškus tarifus elektromobiliams2
Artėjant prezidento rinkimams Džo Bidenas paskelbė, kad beveik keturis kartus, iki 100 proc., padidins muitus iš komunistinės Kinijos importuojamiems elektromobiliams. Dėl tokių amerikiečių sankcijų ir Europos Sąjungai teks skubiai spręsti, k...
-
„Vairuokite kaip moterys“: neigia ilgus metus gyvavusį mitą, kad vyrai vairuoja geriau11
Visuomenėje vyrauja nuomonė, kad vyrai vairuoja geriau ir saugiau nei moterys. Tačiau Prancūzijos eismo įvykių statistika rodo ką kita. 2022-2023 m. 84 proc. mirtinų autoįvykių sukėlė vyrai. Todėl dabar nauja socialinė kampanija Prancūzijoje ske...
-
Atskleistas 2025 metų Dakaro ralis: naujovės ir iššūkiai1
Šeštadienio vakarą, 2025-ųjų Dakaro ralio prezentacijos metu buvo atskleistas preliminarus lenktynių maršrutas bei pakoreguoti varžybų principai. ...
-
Per piką Pilies žiede – dar didesnis chaosas: pakeistos eismo tvarkos dalis vairuotojų nepastebi18
Penktadienį Pilies žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, nubraižyta ištisinių linijų, tačiau dalis vairuotojų važiuoja kaip seniau, sukeldami chaosą. Daugiau automobilių rikiuojasi ir Šv. Gertrūdos gatvėje, mat tik iš &...
-
Balandį Lietuvos naudotų lengvųjų automobilių rinka išaugo daugiau nei 10 proc.
Balandį naudotų lengvųjų automobilių įregistruota 10,2 proc. daugiau nei prieš metus, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Sarkazmas keliuose: kiek reikia skubančių vairuotojų sankryžai užblokuoti?16
Spūstys jau tapo kasdienybe. Sąmoningumas padeda visiems sveikiems ir greičiau grįžti namo. Tačiau taisyklių paiso ne visi. ...
-
Pilies žiede pakeista eismo tvarka: vairuotojai masiškai kerta naujas ištisines linijas64
Jonavos gatvės žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, tad atvažiuojant nuo Kauno pilies įvažiuoti į žiedinę sankryžą nepavyks, čia naujai nubraižyta ištisinė juosta. Patekti į šią žiedinę sankryžą iš Senamiesčio ...
-
Į ateities kelius – be vairuotojo1
Ateities transporto sistemoms skirtos technologijos žengė dar vieną žingsnį į priekį: bendrovė „Hyundai“ paskelbė, kad jos elektromobilio „Ioniq 5“ pagrindu sukurtas robotaksi Jungtinėse Amerikos Valstijose išlaikė egz...
-
Grėsminga promilių statistika3
Šį mėnesį sulaikytų neblaivių vairuotojų antirekordininku pretenduoja tapti Vilniaus gyventojas. ...
-
Kelius remontuos iki vėlyvo rudens1
Už valstybinės reikšmės kelių priežiūrą atsakinga bendrovė „Via Lietuva“, šiemet suplanavusi didelės apimties kelių ir jų infrastruktūros atnaujinimo darbų, prašo eismo dalyvių kantrybės. ...