„Ford“ komercinių automobilių pardavimo apimtys rugsėjį buvo didžiausios nuo 1993 metų ir tai leido koncernui užimti didžiausią Europos rinkos dalį. „Ford“ Europos komercinių automobilių rinkos lyderiu tapo po 5 metų pertraukos.
Rugsėjį „Ford“ komercinių modelių pardavimo apimtys padidėjo net 42 procentais, arba 28,2 tūkst. vienetų, palyginti su 2013 metų rugsėju. Šis rodiklis padidino „Ford“ rinkos dalį 3,3 proc. ir leido užimti 14,9 proc. Europos komercinių automobilių rinkos.
„Rugsėjis mums buvo tiesiog puikus. Rezultatai patvirtino, kad mūsų dviejų metų plėtros programa, kurią užbaigėme rinkai pasiūlę visiškai naujus „Transit“ ir „Transit Courier“, visiškai pasiteisino“, - pažymėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas.
„Transit“ automobilių šeimynos, kurią sudaro „Transit“, „Transit Custom“, „Transit Connect“ ir „Transit Courier“, narių mėnesio pardavimo apimtys buvo didžiausios nuo 1993 metų. Geriausią mėnesio rezultatą istorijoje pasiekė ir pikapas „Ford Ranger“ – per rugsėjį europiečiai nupirko 2800 vienetų. Nuo metų pradžios parduota 15 000 „Ranger“ ir tai yra net 36 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį.
Iš viso per devynis šių metų mėnesius parduota 165 000 „Ford“ komercinių automobilių – 16,7 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Tai leido padidinti „Ford“ rinkos dalį 0,9 proc. iki 11,3 procento.
Šių metų gegužę Lietuvoje debiutavęs naujasis „Transit“ iš karto pelnė profesionalų simpatijas, o pirmą kartą Lietuvoje surengtame „Komercinio automobilio“ rinkimų konkurse buvo pripažintas geriausiu.
Naujausi komentarai